auw. net met de wasmand. schoof gewoon weg. vrij ver bovenaan ook nog. alles doet me pijn. me kont, ribben. vel ook van me kont af. daar zat ik onderaan de trap. in een hoop was. nee tis niet grappig me heup doet pijn. ben niet op me buik gevallen gelukkig. moet ik nu ergens op letten. voel de kleine nog niet. ben pas bijna 16 weken. k*tzooi. auw
Aaaaah neej...Arme jij En dubbel zo eng ivm je zwangerschap.. Ik zou toch even contact opnemen met de vk. Je kindje zit wel goed beschermd in je baarmoeder, maar toch met dit soort ongelukken wordt je toch meestal wel geadviseerd om even contact met een deskundige op te nemen... Beterschap en sterkte meid
Oeh auw. Ik ken het gevoel. Zou idd even de verloskundige bellen. Even een echo misschien voor de zekerheid. Beter een teveel dan te weinig. Morgen voel je waarschijnlijk al je spieren, dus probeer maar rustig aan te doen en evt paracetamol te nemen. Beterschap.
Als je niet vertrouwd idd gewoon even de verloskundige bellen. Hoeft niet meteen, maar doe het dan morgenvroeg. Helaas kunnen ze verder toch niks voor je doen gezien je zwangerschapsduur. Maar voor je eigen geruststelling zou ik even bellen. (Is mij toen overkomen met 21 weken zwangerschap... heb toen ook voor mijn eigen geruststelling de ochtend erop de vk gebeld en kon meteen voor een check-up komen!)
ja echt nu de vk daar voor bellen. ?? was er al bang voor dat jullie dat zouden zeggen. sakker. ben nog alleen thuis ook met plurk. maar de vk kan toch ook niet zoveel nu??? oooh domme ik
Morgenochtend is denk ik vroeg genoeg, zoals minimuisje al zei, ze kunnen er niet iets aan doen, eerder een checkup. Relaxen en lekker naar bed gaan nu, evt met paracetamol naast je met een glas water, mcht je erge pijn hebben, kun je dat vannacht innemen en dan morgen ochtend meteen bellen. Misschien wel nu even je man bellen, zodat hij het weet, of heb je dat al gedaan?
ja heb man gebeld. komt eraan ja dan bel ik idd morgenvroeg maar even voor de zekerheid...... pfff nooit val ik. uitgerekend NU! dank je meiden. x blauwbillende plurk met zere heup
oeh dat doet zeer de verloskundige kan wel wat hoor nu ze hebben altijd een apparaat mee om het hartje te luisteren toen ze bij mij eens kwamen thuis omdat ik dacht dat ik vruchtwater verloor luisterde ze ook naar het hartje sterkte en gewoon even bellen hoor zal vast niks zijn maar voor het zekere, ben je weer gerust en daar zijn ze voor dus vind ze vast niet erg succes
Vk kan inderdaad niet zoveel doen, maar mss krijg je inderdaad het advies om voor de zekerheid toch even een echo te laten maken. 't Is zo te lezen toch een rotsmak geweest en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen..En wil je niet direct de vk nu bellen (alhoewel er altijd wel een dienstdoende vk parraat staat, 24 uur per dag) kun je mss de huisartsenpost even bellen, gewoon ter info?
ja zal even kijken wat man dalijk zegt... aan de ene kant wil ik uiteraard geruststelling. aan de andere kant voel ik me erg bezwaard om te vbellen hiervoor. dan denk ik weer: wat is 'spoed"he? of is dit geen flauwekul om nu te bellen.? hoop dat man snel thuis is
Ik zou wel even bellen voor de zekerheid en overleggen. Ben zelf 9 dagen terug ook van de trap gedonderd en heb nog last van mijn rug.Het blijft echt een tijdje pijnlijk en stijf. Omdat je ook zwanger ben zou ik dus wel voor de zekerheid het melden.Nu zal de VK nog wel wakker zijn en anders even overleggen met de huisartsenpost.? Hoop dat je je snel beter zal voelen. Dikke knuf
ja misschien dat ik dan de hap maar even bel. vind ik dan weer minder bezwaard zeg maar. al zijn het dara wel weer sjagerijnige lui altijd. nah dan moet man maar bellen.
Ahjoh, kan jou het schelen dat het sjaggo's zijn daar, 't is voor je eigen en je kleintje z'n/d'r gezondheid...Ze zien je toch niet door die telefoon
oeiiiiiiiii, ik zou ook gelijk vk bellen, misschien dat ze zelfs bij je thuiskan komen om even naar het hartje te luisteren. Deden ze bij mij ook toen ik mijn kleintje een aantal dagen niet voelde.
Auw wat rot, ik zou zeker even bellen hoor. Al is het maar even dat je vk je gerust kan stellen. Hier op het forum te lezen gebeurd het vaker dat een zwangere vrouw van de trap valt en de meesten bellen zeker even. Sterkte met de pijn.
goede- auw- morgen heb idd toch maar even gebeld. de vk was nu bezig met een bevalling in het ziekenhuis. maar ze belt me eind van de middag even terug heeft ze gezegd want ze wilde idd even het hartje horen. dus ik denk dat ze dan gewoon hier aan huis komt heb ik het idee. zij heeft natuurlijk ook zon aparaatje in dr tas? aaauw alles doet me pijn. net dat ik onder een vrachtwagen heb gelegen. dalijk maar heel rustig even paar boodschapjes doen en verder maar rustig aan. auw.... houd jullie op de hoogte meiden