Hebben jullie een bepaald tijdschrift waar jullie een abonnement op hebben? Ik ben lid van de vriendin en van groter groeien. Ik ga alleen groter groeien opzeggen. Lees hem in een half uur uit en vind hem best duur.
Ik ben lid van de flair en van de cosmopolitain. De laatste heb ik opgezegt maar die loopt nog door tot augustus geloof ik, vind het niet zo'n leuk blad meer. De flair hou ik, mijn zus is lid van de viva dus die ruilen we dan altijd.
Ik ben lid van de Beau Monde. Is nu opgezegt loopt alleen nog ff door hahaha Lees het niet eens meer. Geef hem meteen aan de buurvrouw.
Door een actie bij de super nu een jaar lid van de Veronica. Kreeg er gratis bio.s bonnen bij. lees het nooit Voor augustus dus weer op zeggen ach het was maar 25 euro dus de schade valt mee Wel ooit eens lid geweest van de kinderen en van mijn geheim beide opgezegt. Als ik ze wel eens wil lezen koop ik liever een los nummer in de winkel is wel iets duurder maar je zit niet meer aan een abonement vast.
Had altijd de Flair maar is nu opgezegd. Heb ook een tijdje Flow gehad, vond ik ook erg leuk maar kwam zo weinig.. Nu een paar keer een tijdschrift dat je dan krijgt als je je aanmeldt als je zwanger bent (weet de naam even niet) Leen veel in de bieb ook.
Ik heb altijd alleen tijdelijke abo's. Nu bijv. combi Flair/Viva voor 8 weken en Vriendin voor 8 weken(cadeaubon Kruidvat 8 weken een tijdschrift voor 10). Ik was altijd lid van J/M maar dat blad vond ik niet zo geweldig.
de donald duck en ik vind hem nog steeds geweldig (kado gedaan aan mijzelf toen nettekind was geboren)
Ik ben lid van de Mama - for all fabulous moms en de KRO gids. De Mama lees ik nooit in 1 keer uit. Ik lees elke keer wat, het is een erg leuk blad!
hier ook de mama- for all the fabulous moms (echt een leuk blad) en de Veronica gids. was jaren lid van de Viva maar die heb ik opgezegd.