Vandaag mn NOD en getest. Ik vind het streepje nog wel wat onduidelijk. Ik zie hem wel (in het echt, foto is onduidelijker) maar..... Wat vinden jullie? Ik ga zaterdag weer opnieuw testen zolang me ongi niet doorzet dan! spannend
Ik zie ook zeker een tweede streep zonder te turen voorzichtig gefeliciteerd succes met testen zaterdag zou dan gelijk een CB test halen
Toen ik een posi test had met die van Kruidvat, was er op de test van Sensitest (die jij op je afbeelding hebt staan) bij mij nog niets te zien. Weet zeker dat als je nu een testje doet van kruidvat hij duidelijk positief is, ook de Clear Blue met indicator was bij mij positief. Gefeliciteerd meid, geniet ervan!
Bedankt voor de lieve berichtjes, vind het echt spannend. Ik ga denk ik zaterdag wel een cb met indicator halen denk ik. Heb er al 1 liggen maar zonder indicator dan.
Dit is de test van vanochtend. Met trillende handjes Helemaal blij. Ging om ff over 7e testen en heb daarna niet meer kunnen slapen van de opwinding
Ja nu kan je echt blij zijn. Na zon bevestiging. Echt heel onwerkelijk nog. Vanmiddag aan onze ouders vertellen