Wij zijn een "treinstel". Ik ben reizigersmachinist en vriendlief goederenmachinist. En nu jij. Want je vraagt het, maar verteld niets over jullie beroep
Helaas in de bijstand op het moment. Maar mijn man werkt nu op oproepbasis bij een boekbinderij/drukkerij en heeft het daar erg naar zijn zin, we hopen met heeeeeeelllllleeee grote hoop dat hij er misschien ooit een contract krijg. Ik ben zelf op zoek naar iets in de eind vd middag/avonduren, wat maakt me niet uit desnoods poep scheppen Als we daarmee uit de bijstand kunnen vinden wij het goed.
Helaas allebei niets.. Man eruit gewerkt (gehandicaptenzorg), ikzelf was thuis bij onze kids. Mogelijk ga ik nu studeren en moeten we het verder met zijn ww doen voorlopig want het ziet er niet naar uit dat een van ons een baan gaat vinden op korte termijn. Solliciteren ons suf op vanalles, maar levert niets op tot nu toe helaas.
Ik ben docente Engels op een VMBO. Mijn man is werkvoorbereider/planner bij de grootste melkproducten producent van Nederland