Ik heb mijn wagen omgeruild voor een bugaboo cameleon uit 2007! Ik ben er helemaal blij mee, heb alleen een paar vraagjes, hoop dat bugaboo gebruikers mij kunnen helpen Ik heb alle bekledng gewassen en ook het boodschappenmandje, ik krijg dus alleen het boodschappen mandje er niet meer goed op...?! Kan iemand me vertellen hoe ik dit precies moet doen? In ik heb de denim bekleding ook aanvullende denim en groene bekleding, nou wil ik graag de antraciete zitting en bekleding, maar is deze er wel? Of krijg je dan de zwart aanvullende bekleding? Ik wil dan ook graag de canvas omdat ik die mooier vind als de fleece! En wil een plankje aanschaffen zodat mijn andere zoontje kan staan , maar heb je verschil in plankjes? Want wil niet zo'n grote want dat loopt niet lekker! Of heb je daar maar 1 maat in? Hoop dat iemand mn vragen kan beantwoorden! Alvast bedankt!
Hey, ik heb er zelf ook eentje uit 2007 (van bij mijn oudste dochter), nu opnieuw in gebruik voor de jongste. Op je vraag over boodschappenmandje: surf naar www . bugaboo . com / 28 (zonder de spaties) en volg het pad naar jouw Cameleon (land, type, taal... aanduiden). Dan kan je de originele gebruiksaanwijzing downloaden. Niet helemaal duidelijk wat je met "antraciete zitting en bekleding" bedoelt... De bekleding van de basis bestaat in antraciet (en nog 5 andere kleuren), de aanvullende niet (wel idd in zwart). Voor zover ik weet zijn de nieuwe aanvullende bekleding altijd canvas (fleece wordt denk ik niet meer gemaakt). Misschien vind je wat je zoekt in de (nieuwe) webshop op webshop . bugaboo . com (zonder spaties)? Bugaboo heeft zelf een passend meerijdplankje (1 maat), maar zelf heb ik die niet. Ik vond het geen handig ding, niet voor mijn oudste om op te staan, niet voor mij om te duwen. Of er ook andere plankjes passen, weet ik niet, mag je in de meeste winkels wel uittesten denk ik. Hopelijk al een paar antwoorden op jouw vragen...
Ik heb het oude bugaboo plankje omdat daar ook het twoo zitje op paste. Als je geen zitje neemt zou ik het nieuwe bugaboo plankje kopen deze kun je er gemakkelij kop klikken (bij de ouder moet ze wagen op zijn kop liggen)
Oke dank je voor de info! Loopt het eigenlijk nog een beetje goed als er plankje achter je wagen hangt?