hallo allemaal, ik heb een vraagje, een paar weken geleden ben ik begonnen met het slikken van foliumzuur ( femnatal van davitamon ) Ik heb bijna heel de dag last van buikpijn, onder in mijn buik. Ik heb de pillen een week geslikt en ben even gestopt om te kijken of het misschien daar aan lag. Mijn buikpijn was toen wel weg, afgezien van wat steekjes. Nu ben ik vandaag weer begonnen en heb ik weer buikpijn. Ik ben 1 maart gestopt met de pil en ben me ervan bewust dat het ook ontpillen kan zijn maar ik vind het zo toevallig dat ik iedere keer buikpijn krijg als ik foliumzuur heb geslikt. hebben hier nog meer mensen last van gehad? Kan het wat anders zijn? En zit er verschil in de soorten merken van foliumzuur? Tja veel vragen tegelijk... sorry groetjes suzanne
Hmm.. ik zou het zo niet weten eigenlijk. Ik gebruik nu een week of 2 a 3 foliumzuur en ik heb nergens last van. Ik durf ook niet te zeggen of die pijn door gebruik van foliumzuur kan komen. Kijk eens of je misschien overgevoelig bent voor een van de bestanddelen ofzo, ik weet het ook niet..
Lijkt me sterk dat het van de foliumzuur komt. Ik neem ze altijd vlak voor het slapen, nooit ergens last van gehad.
ik nam ze eerst na het avondeten nu doe ik het s ochtends na het ontbijt ( 2 boterhammen en een stuk fruit ) als het niet aan het foliumzuur ligt kan het dan ontpillen zijn? Als mijn cyclus normaal verloopt word ik ook bijna ongesteld alleen dit is andere buikpijn..
Ik ben echt ziek van de foliumzuurtabletten. Als ik ze niet neem dan voel ik me een stuk beter. Maar het kan ook ontpillen zijn. Ik ben van de pillen erg misselijk.