zwanger en toch menstruatie kan dit?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door meisje1987, 10 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo allemaal..

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
    Als je zwanger bent kun je dan toch gewoon zwanger zijn?

Groetjes

2. Niet meer actief

je bedoelt als je ongesteld bent of je dan zwanger kan zijn? Nou ja alles kan maar die kans is wel erg klein hoor! Er zijn maar weinig vrouwen die dat overkomen..

3. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    oeps sorry idd vergist.. ik bedoel als je toch ongi bent kun je dan toch zwanger zijn?

4. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik heb het van een aantal meiden hier op de site gelezen. Zelfs door de pil heen gebeurd, maar over het algemeen komt het bijna niet voor.

5. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb wel eens gehoord dat als je aan de pil bent je altijd ongi wordt in je stopweek, ook al ben je zwanger...
    Hoe zit dat dan?

6. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    ja dat is wat ik me dus ook afvroeg! want het hcg hormoon stopt normaal de menstruatie maar nu vraag ik me dus af als je een test doet als die dan toch het hcg hormoon aangeeft of niet..
    want ik ben vorige week na de dokter geweest, ik was niet zwanger.. maar ik heb nog steeds iedere keer steken van die soort ongi steeken in mijn buik en vooral als ik in bed lig ofzo..

7. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar het antwoord.
    Ben weer begonnen met de pil, maar was de 1e 3 pillen van de eerste week vergeten te nemen.
    En nou staat er in de bijsluiter dan de kans op zwangerschap na vergeten van de pil het grootst is in de eerste week.

8. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    ja ik weet dat dat wel klopt als je na de dokter gaat wordt je dat ook meteen gevraagd he omdat je dan al in principe bijna 2 weken geen pil meer slikt en de stopweek en dan die 3 vergeten! maar ik ben helaas ook geen dokter. nu hopen dat we op de rest nog antwoord krijgen!

9. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    @ meisje 1987
    Het schiet niet echt op he!

Hoe is het met jou?

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoewel meer uitzondering dan regel kan het zeer zeker....

ben beide keren nog 2x ongesteld geworden voor we er achter kwamen dat ik al zwanger was, en bij de 2e zelfs door de pil heen...niet dat het veel uitmaakte want na de bouwvak wilden we toch stoppen met de pil, maar je staat raar te kijken als het tot 2x toe gebeurt dat je nog "gewoon" ongesteld wordt en je blijkt achteraf dus al zwanger te zijn.... :(

11. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ja, er zijn heel weinig vrouwen die hun hele zwangerschap door ongestelt zijn. Maar er zijn nog best wel veel vrouwen die alleen hun eerste maand gewoon ongestelt zijn.

12. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    @ valentijn

Nee idd helaas heb al vanalles doorgespit om het antwoord te vinden maar helaas!
    Ja met mij gaat het wel goed alleen nog erg veel last van die steken, en heel veel moe als ik klaar ben met werken moet ik echt even gaan liggen anders red ik het niet de hele dag helaas.
    En hoe gaat het met jou?

Groetjes

13. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    @Meisje1987
    opzicht gaat het wel goed hoor.
    nog steeds raar duizelig af en toe. Dat is iets wat ik niet kan plaatsen zeg maar. Misselijkheid niet meer gelukkig. had wel gister ineens iets van rozige afscheiding... :oops: en de laatste week een beetje steken rechts onderin. maar of dat ook echt iets is weet ik niet.

Ik ga volgende week testen. dan heb ik m'n stopweek.
    weet alleen niet of ik dan de eerste dag dat ik de pil niet neem moet testen of de dag dat ik eigenlijk ongi word. meestal maandag pas...

Groetjes!

14. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Nu jij het over die moeheid hebt: vandaag prikken mijn ogen helemaal zo moe ben ik. en gister zei iemand tegen mij: de laatste tijd als ik je zie ben je altijd maar moe... dat had ik dus zelf niet zo in de gaten...

15. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Hallo..
    Euhm normaal moet je testen als je ongi moet worden!
    Ja erg he dat moe zijn pff en met dat uur vooruit ligt het me helemaal aan mijn voeten ik moest ook nog werken het weekend haha maar ja..
    Nou ik duim voor je!
    Laat je wat weten als je getest hebt?

Groetjes

16. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    ik duim in ieder geval voor je :D

17. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    ja Dankje!

Wanneer ga jij testen?

18. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    ik moet helaas nog even w88 heb over anderhalve week de stopweek en dan ga ik testen dus ben eens benieuwd..

19. valentijn

valentijn Lid

24 jan 2007
    43
    0
    0
    Noord Holland
    Ja natuurlijk!
    wil naar bed, maar het verjaardag vanavond! pffff
    Groetjes

Sterkte!

20. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    Ik ben 2dagjes overtijd, heb al paar weken last van duizeligheid,moe,2weken hoofdpijn, pijn in onderbuik en was ook paar keer misselijk geweest.
    Nu moest ik normaal gisteren (zondag) m'n regels krijgen,maar nog niets hé.
    Heb wel ongipijn en heeeel echt heeeeeeeeel weinig bloed.
    Ik neem nog de pil... en ben die in de eerste week 2maal vergeten en 1maal daarvan niet meer ingenomen...
    Zou het?

Groetjes

Deel Deze Pagina