loopauto Fisher Price Corn Popper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door hanna76, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren op loopauto's o.i.d. voor de 1e verjaardag van ons zoontje. Nu kom ik op marktplaats de loopauto Fisher Price Corn Popper verschillende keren tegen. Vaak staat er bij dat ie maar weinig gebruikt is. Dat kan zijn omdat ze em gewoon nu graag willen verkopen en willen vertellen dat ie er nog goed uit ziet, óf dat ie echt niet vaak is gebruikt en misschien niet erg in trek is bij kinderen.
    Wie heeft er thuis deze loopauto van Fisher Price en kan mij vertellen wat je er van vindt?

afbeelding loopauto Fisher Price Corn Popper:

Groetjes,
    Hanna

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Wij hebben hem gekregen bij de geboorte van mijn oudste (nu ruim 2,5) Vanaf dat hij een maand of 8 was is hij intensief gebruikt, eerst om er achter te lopen en later om er op rond te rijden. Ook nu rijdt hij er nog regelmatig mee door de kamer. Moet wel zeggen dat hij nu recent weer erg interessant aan het worden is omdat onze jongste er graag op wil....en ze dan lekker ruzie kunnen maken....Maar hier is hij zeker een succes.

3. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik ken die jij hierboven beschrijft niet, maarbij het kruidvat heb je nu een leuke van Cars:

Bekijk bijlage 17042

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Deze ziet er idd. ook leuk uit! Weet jij misschien of de zitting ook omhoog kan, zodat je er wat spulletjes in kunt doen?
    Dat is namelijk een vereiste van mij... dat de zitting open kan... ;)

5. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Dat jullie em intensief gebruikt hebben toen jullie zoontje 8 maanden was... Heeft dat er mee te maken dat ie toen ging staan?
    Want anders zou ik met 1 jaar misschien wat aan de late kant zijn? Maar zal ook wel niet, want ons zoontje (8½ maand) zit nog niet los, tijgert/kruipt nog niet en staat dus zeker nog niet!

6. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Zo te zien kan de zitting open, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.........

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wij hadden inderdaad een snelle jelle die al met 7 maand stond en rond de acht maanden dus al volop achter dat ding door de kamer crosste. Maar je bent met een jaar beslist nog niet laat hoor! Overigens lukte het Nick pas na het jaar om er op te zitten en zich zo voort te bewegen, gewoon weg omdat hij nog niet groot genoeg was om anders zijn beide voeten aan de vloer te krijgen als hij er op zat.

Deel Deze Pagina