Hoi meiden, Nu het weer kouder wordt vind ik wel moeilijk wat mijn zoontje van 5,5 maand aan te trekken in bed.. Wat hebben jullie kleintje aan ?
Een body met lange mouwen, een pyjama in katoen en dan zijn slaapzakje zonder mouwen en een dekentje dat over zijn beentjes ligt. In de winter zal dit een pyjama uit zo'n warmere stof zijn (naam ontsnapt me nu), een slaapzakje met lange mouwen en een dekentje dat we hoger trekken.
Beau: mouwloze romper, pyjama shirt + broek, zomerslaapzak. De laatste tijd kruipt hij uit zijn slaapzak en check hem voordat ik ga slapen of hij onder de dekens ligt. Luca: mouwloze romper, pyjama shirt, zomerslaapzak.
daniel romper en pyama lange mouw onder dekbed lydia gewoon de kleertjes van overdag (rokje/overgooiertje gaat wel uit) onder lakentje en dekentje
Rompertje, Pyama met lange mouwen, een slaapzak (als het echt koud is een dikke), en een deken erover.
Een romper met lange mouwen, een pyjama met lange mouwen en lange broek, sokken en een zomerslaapzak. Hij kruipt onder de dekens vandaan, dus we kleden hem gewoon wat dikker aan
een romper met korte mouwen een pyamatruitje en een winterslaapzak zonder mouwen. Pyamabroekje en romper met lange mouwen doe ik nog niet aan, te warm...had het laatst wel gedaan en toen plakte ze van de warmte dus daar wacht ik nog ff mee tot het echt koud wordt. dekentjes gebruik ik niet omdat ze ze niet stil ligt en vaak met haar hoofd bij het voeteneind ligt.
@Silvana: Hoe warm is het dan op de slaapkamer? Want als ik mijn zoontje zo aankleed heeft hij gewoon blauwe lippen en is koud als ik hem s'morgens uit ze bedje til. Op ze kamertje is het 18 graden.
Romper met lange mouwen en een winterslaapzak. Als het wat kouder wordt krijgt hij ook een pyjama aan, maar nu is alleen een lange mouw romper nog genoeg. En als het echt koud wordt kan ik de mouwen van de slaapzak er ook nog aanritsen.