Mijn dochter gilt, ze gilt gelukkig niet de hele dag hoor haha. Pfff. Maar ze kan echt gillen als we haar s'avonds voor de nacht aankleden. Op het aankleedkussen uitkleden, gillen! Dan zit ze in bad en is het goed, komt ze uit bad dan is het weer gillen als we haar aankleden. Ik dacht dat ze misschien pijn had, maar verder de hele dag doet ze dit niet. S'morgens niet, na de middagslapa een schone luier, dan is er ook niets aan de hand. Maar om 18.00 uur is ze moe en echt kattig. Mijn man deed haar gisteren, ik was aan het werk. Hij zei al: "ze gilde weer zo, mijn oren piepten gewoon". Herkent iemand dit? Zodra ze is aangekleed is het weer goed, lacht ze weer en is er niets aan de hand .
Ja hoor, dat herken ik! Hier komt het door de vermoeidheid. De oudste heeft ook zo'n fase gehad. Het gaat weer over hoor haha!
Hier ook herkenbaar hoor! Ze is dan moe en kan minder hebben. Sowieso NA het badje, vindt ze afdrogen en pyjama aandoen niet fijn. Ze wordt dan errug chagie... Ik moet zeggen dat het al wel beter gaat dan voorheen. Off-topic: Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Erg leuk dat je kleine meid nu al grote zus wordt!
Ja logisch, in bad is het heerlijk warm en uit bad is het koud! Ons meisje kijkt altijd een beetje moeilijk als ze uit bad komt, maar wij wikkelen haar meteen in een deken. Zo gaat het goed.
Wij wikkelen haar ook wel lekker warm in, maar goed, de deken moet wel af als ze de nachtspullen aan moet. En dan is het mis. Maar goed, herkenbaar dus . @Lisszy, dank je. Ja, het was een verrassing! We waren met de eerste 1.5 jaar bezig dus ergens dacht ik dat het nog wel een jaar zou duren. Tsjaaa, maar na 2 maanden dat we bezig waren was het raak. Heel blij mee hoor!!!! Dus mijn meisje word al grote zus inderdaad
Heel herkenbaar, hier ook altijd een drama met pyama aandoen of na het badje, in bad is het goed, na het bad als ze het aankleedkussen ziet is het gewoon net zo lang gillen tot ik klaar ben, in het begin probeerde ik van alles, zingen, praten, speelgoed, nu laat ik het maar zo, het helpt toch niet. Soms hoor ik mezelf wel eens zeggen, ja meisje je moet toch kleren aan, maar dat zeg ik waarschijnlijk tegen mezelf Ik dacht eerst ook dat ze pijn had, maar het is eigenlijk alleen savonds, en dan vooral de romper, dat vind ze het ergst haha ik weet het ook niet, waarschijnlijk omdat ze moe is, ik heb het badje gister naar de ochtend verplaatst, dat ging al stukker beter!
Herkenbaar! Heb net een topic geopend, te druk? Ik ben toch blij veel herkenning en bevestiging te lezen. Mijn meisje wordt precies hier omschreven Succes allemaal, beet je pit mag wel, toch?