Ik ben zwanger 16w en 2d Maar echt een slecht voor gevoel... Wel blij met de komst van de kleine.. Maar gevoel dat het niet goed gaan in me buik.. Zelfs momenten gehad dat het niet meer leeft.. Of ernstig ziek is... Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet? 8 nov pas naar vk over 4 weken 20 weken echo waar ik me nu al druk over maak.. En mezelf al voorbereid op slecht nieuws.. Eerst had ik van dan weten we het geslacht maar nu denk ik alleen maar leeft het nog, is het gezond .. Met 14 weken voelde ik duidelijk 2 trapjes ook dat waren de laatste.. Het werkt zo niet mee.. Het is toch al me 4e zwangerschap en ik heb nooit het gevoel gehad dat het slecht zou gaan met de baby.. Wel bij me 2 kids op het einde rond 35 weken zwangerschap.. En ik had het ook steeds goed.. Dat ze het niet meer fijn vonden enzo elke dag ctg echo voelen en 2 keer ingeleid... Weet niet zo goed wat ik moet doen... Ik wil geen zeur gevonden worden Door vk of vriend en familie .. Maar ik zit er echt mee 7/24
Wat vervelend dat je niet optimaal kan genieten van je zwangerschap. Ging tot nu toe alles goed bij de zwangerschap? Zijn er soms medische indicaties dat er iets zou misgaan of heb je gewoon dat voorgevoel? Misschien toch aandringen dan op een iets vroegere afspraak?
Ik voelde bij me 2e zwangerschap vooral dat het niet goed zat.. Was 35 weken zwanger ... Later bleek mijn gevoel ook goed en werd mijn zoontje blauw en ademde niet geboren.. Het was mijn gevoel... Mijn 3e zoontje voelde ik helemaal niet meer. Werd weer ingeleid nogmaals de navelstreng om zijn nekje .. Maar werd wat beter geboren dan de 2e was grouw nog net niet blauw.. Was ook weer een vaag gevoel .. Nu ook voelt niet goed aan... De andere 3 had ik gewoon vertrouwen maar nu... Ook veel pijn/krampen in mijn buik.. Geen groei/banden pijn.. Het genieten zit er idd niet omdat ik me al zowat voorbereid op het slechte nieuws ... En ben al zowat benauwd als ik aan de 20 weken echo denk... Of het leeft niet meer of het is ernstig ziek..
als je dat gevoel al vaker hebt gehad en je hebt gelijk, ook al heb je geen gelijk, dan zou ik de vk bellen! vraag of ze even kunnen kijken en luisteren, je gevoel zit meestal goed. je bent echt geen aansteller of wat dan ook, het gaat hier om je kindje en niet om een scheet die dwars zit, bij wijze van spreken dan
Gewoon de vk bellen en je gevoel aangeven! meestal laten ze je komen en luisteren naar het hartje, mss wil ze wel even bij jou langskomen. stress is ook niet goed voor de kleine. sterkte!
Inderdaad je vk bellen en dit bespreken! Ik heb me ook eens een nacht zorgen gemaakt omdat ik last van krampen had, (rond de 24 weken). S'ochtends gebeld en kon meteen komen. Kreeg toen op mijn kop dat ik snachts had moeten bellen! Zorgen = bellen!
Idd even bellen en dan mag je langskomen en luisteren ze even naar het hartje. Jezelf ongerust maken (stress) is ook niet goed