hoi misschien btje rare vraag. ongeveer1,5 week voor m`n nod kreeg ik last van zwnagerschapskwaaltjes. was heel erg moe, btje misselijk, grotere gevoelige borsten, opgezette buik en nog wat vage kleine dingen. ik werd maar niet ongesteld. 4 testen gedaan allemaal negatief. afgelopen woensdag werd ik ongesteld na 11 dagen overtijd te zijn. volgens de Ha ben ik misschien wel zwanger geweest maar is het toch afgestoten. Nu ben ik niet meer ongi en ben ik nog zo moe, vooral m`n benen (t`is net of ik een marathon heb gelopen) En m`n borsten zijn ook nog groter. Ook m`n buik is nog zo opgezet terwijl m`n ongi weg is. Af en toe ook een raar gevoel in m`n liezen. Voel me gewoon nog zo anders. maar mijn vraag is eigenlijk of dit normaal is. Stel als ik een vmk heb gehad hoe lang hou je dan nog die klachten? of zou er misschien toch wat zitten? goed of niet goed? hoop echt dat iemand me antwoord kan geven want ik word er zoooo zat van! wil me nu wel weer fit voelen! gr mayo
Hoi Mayo, Wanneer het een vroege miskraam is geweest en je bent 11 dagen overtijd geraakt, had je test positief moeten zijn. Dus ik acht de kans heel klein dat je inderdaad zwanger was. Alhoewel een heel aantal bevruchtingen nog voor de menstruatie misgaan en het meestal niet wordt opgemerkt. We spreken dan ook officieel niet van een miskraam. Maar de klachten kunnen van een tijdelijk gestoorde hormoonhuishouding komen. Het gebeurt wel eens dat je lichaam een cyclus anders reageert op hormonen dan anders. (bijv doordat de hoeveelheid anders wordt in een ander deel van je vruchtbare leven ahw) Ook je overtijd zijn kan hiermee samenhangen. Een echte oplossing voor je klachten is er niet jammer genoeg. Probeer jezelf in conditie te houden door genoeg te bewegen en goed te eten en drinken. Wanneer er nog iets in de we zou zitten, zou je nog steeds bloeden en buikkrampen hebben. Ik denk dat je lichaam even van slag is geweest en dat je nu de nasleep nog hebt. Waarschijnlijk is dit de volgende cylcus verdwenen. Groetjes Brigitte