Zwanger worden,

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mannie87, 29 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mannie87

mannie87 Nieuw lid

29 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik hebben in januarie dit jaar besloten dat we graag een kindje willen ( hij wou dit al een tijdje en mijn moeder gevoelens beginnen nu ook te spelen :p)
    We zijn nu 6 jaar samen.
    Toch vindt ik het aan de eene kant best eng en spannend,
    Maar nu we er voor hebben gekozen had ik het liefst gister nog zwanger willen zijn, we willen het stil houden dat we aan een kindje willen beginnen dus hoop hier met wat meiden die in het zelfde schuitje zitten er over te praten.

De eerste keer zonder pil ong worden was spannend er zaten maar liefst 42 dagen tussen :s ik dacht toen echt van zal het de eerste keer al raak zijn......maar nee
    2e maand 29 dagen dus me normale ciclus is weer op gang gekomen
    En nu zitten we in de 3e maand , ik had vandaag ongesteld moeten worden maar voel nog niet dat er iets aan zit te komenvindt het reuze spannend
    Heb een erg opgezette buik en heb soms ook vlage van misselijkheid , of zal ik nog steeds aan het ontpillen zijn ,

Wie heeft hier ervaring mee,
    Graag hoor ik de verhalen van jullie en deel ik de spanningen rond de zwangerschaps testen graag :)

Gr.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hee meid,

Wat spannend. :D
    Ik kan helaas niet zeggen of je zwanger bent, een langere cyclus hebt o.i.d.
    Maar zoals je in mijn handtekening ziet ben ik al enkele maanden gestopt met de pil. Die cijfertjes zijn de lengtes van mijn cyclus.
    Ik had een vrij regelmatige cyclus. Maar na een half jaar gestopt te zijn begon het te veranderen en worden ze steeds langer.
    Helaas kun je hier niets aan doen.
    Je bent nog niet heel erg lang gestopt, dus ja het kan nog vanalles zijn.
    Ik heb zelf 2 maanden last gehad van "ontpillen".
    Allerlei klachten die lijken op een zwangerschap.

Ik ben nu zelf bezig met ovulatietestjes en temperaturen. En vooral dat laatste vind ik ideaal. Het geeft me een stuk meer rust en je hebt meer inzicht in je cyclus.

Maar misschien wil je daar nog even mee wachten.
    Wij zijn nu in de 2e officiele ronde voor een kindje, en ik heb dinsdag mijn NOD, dus spannende tijd nu. ;)

Ik hoop dat jullie snel een positieve test in handen mogen houden en een gezond kindje mogen krijgen. :D
    Succes!

3. mannie87

mannie87 Nieuw lid

29 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey charisa

Leuk dat je reageert op mijn topic,

Ik heb van morgen een test gedaan maar die was helaas negatief :(
    Over 2 dagen maar weer een test,

Voor jullie ook erg spannend :)
    Hou je me op de hoogte van aanstaande dinsdag ?

4. Ior

Ior Niet meer actief

hey.
    Het is inderdaad allemaal erg spannend. Maar het kan nog steeds het ontpillen zijn helaas. Kijk maar naar mijn cyclus. Ik ben in december gestopt met de pil en mijn cyclus werd steeds langer. Succes met wachten.

5. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Ik ben zelf eind oktober gestopt met de pil na 14 jaar (laatste 2 jaar een pil zonder mens) en netjes 28 dagen later kreeg ik mijn eerste mens en dat ging zo voor mij iedere maand direkt. Tot nu in April :) Ik voelde me zelf ook misselijk al een beetje in het begin, ik dacht eerst dat ik iets verkeerds had gegeten en daarom zo slecht voelde. Voelde zelf ook geen mens aankomen.

6. mannie87

mannie87 Nieuw lid

29 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey snowy

Spannend he deze situatie hihi
    Hoeveel daagjes ben jij nu overtijd?
    En heb jij ook zown last van een opgezette buik
    Als ik had nooit echt een buikje, maar als ik hem nu in ontspannings modus hou lijk ik wel 4 maanden zwanger :s
    Heb aan het eind van de dag helemaal pijn door hem de heledag in te houden

Ik ben kapster en laatst vroeg een klant aan me of ik misschien zwanger was :s
    Ik zei maar dat het kwam omdat me jasje verkeerd zat waardoor het zo leek maar kreeg wel een knal rood hoofd, is nooit leuk om te horen terwijl je nog niet zwanger bent hihi

7. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
    Het voelt een beetje alsof ik een balletje heb gegeten :)
    Ben 30 daagjes over tijd, dus het is al wat. Ik ga maandag voor het eerst naar de vk. Ik hoop dat ik zwanger blijf, want dat wil ik heel graag :)

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi Allemaal,

hier hebben we in januari ook besloten om voor onze kinderwens te gaan! echt spannend, inmiddels wordt k soms wel eens onzeker, gaat t bij ons wel lukken, is er niet iets mis? (maar we gaan pas naar ronde 5!) dus eigenlijk is t nog niks! ben deze ronde ook echt bezig met ovulatietesten maar t is toch niet niks hoor haha.

27e begonnen met testen van kruidvat, 3dagen later was hij nog steeds even positief! bij dag 2 ook begonnen met sensitesten erbij, die gaven het wel wat duidelijker aan!

Maar toch ben ik bang dat ik was mis of dat het weer niet lukt:(.

herkennen jullie dat ook?

9. mannie87

mannie87 Nieuw lid

29 apr 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hey

Ik heb nog niet veel ervaring met ovulatietesten maar je kan ook tempraturen dat schijnt ook best effectief te zijn,

Zelf doe ik dit allemaal nog niet vindt het klussen nog te leuk hihi

Deel Deze Pagina