probeer zelf mijn behandeling betalen,, deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door 19801980, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 19801980

19801980 Niet meer actief

ja <hier ben ik ,,,, sommige van jully zijn gewoon jerloes ,doordat ik zeg ik ga mijn behandeling zelf betalen. als iemand zeg ik, ik ga mijn behandeling betalen zeg ik de negatieve , en positieve kant ,maar sommige van jully kwak kwak aleen de negatieve dingen,,, en iemand zeg gelukkig is gezondheid niet te koop,, waarom zeg je gelukkig ,, je wil gewoon dat het lang duurt omdat het is met jou gebeurt,,,,,,,,,,,,en over de depresief ,ik ben niet depresief, ik voel me gewoon soms veel bezig met zwanger worden,,zoals een paar van ons,,,

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Maartje, mocht je dit lezen... *over bitcherige toon gesproken, dit is gewoon niet leuk meer...

Lieve 19801980,

We begrijpen je verlangen, dat heeft een ieder die de moeite heeft genomen om op jouw topic te reageren echt wel bevestigd. Waaom dan nu het verwijt dat wij jaloers zijn?
    Zoals ik op je vorige topic al schreef, dit forum is er niet voor verwijten, maar voor advies, luisterend oor en ga zo maar door.
    Waarom deze toon? We hebben je geadviseerd, we hebben begrip getoond. Wat verwacht je hier dan?

Hoe dan ook, nogmaals - denk dat ik voor een aantal van de MMMeisjes kan spreken - STERKTE, met alles. Bovenalles met het verlangen naar een kindje, dat verlangen wat wij hier allemaal hebben, maar wat niemand kan afdwingen. Dat verlangen blijft een wonder!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kloink

Deel Deze Pagina