Vraagje aan vrouwen met gemiddeld huis en meerdere kinderen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Milla, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Ik heb 4 slaapkamers en 2 kids en eentje onderweg :D En de zolder word verbouwt als speelzolder maar zou je wel 2 ruime slaapkamers nog kunnen maken

2. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Mijn zus en zwager hebben ook zoiets (ca 6x8) gekocht toen ze 2 kinderen hadden, niet wetend natuurlijk dat ze uiteindelijk 5 kinderen zouden krijgen, i.p.v. de 'geplande' 3... :)

De jongste is net geboren en slaapt dus (nog) bij papa & mama op de grootste slaapkamer (ca 12m² schat ik). Nr. 3 en 4 (2 jongens) slapen op de 2 na grootste slaapkamer (ca 10m²) en voor de oudste 2 (jongen (8)en meid (6)) is e.e.a. omgebouwd, zodat die ook een kamertje hebben (met stapelbed en klerenkast, dan is het vol). Bedoeling is hier ook dat het dak binnenkort (1-2 jaar) 'gelift' gaat worden (beetje idee van een enorme dakkapel, maar dan iets ander bouwprincipe ;) ), zodat daar nog 2 slaapkamers - voor de oudste 2 -, zullen ontstaan...

Als kind hadden wij zelf (3 kinderen) elk een eigen kamer (2 + zolder) en heb dat altijd heel erg prettig gevonden, m'n eigen stekkie. Wilde dat dus ook heel graag voor mijn eigen kinderen, maar zit er ook bij ons gewoon niet in.

Wij hebben momenteel nl een 3-kamer appartementje. Als nr. 2 komt, zal die - net als nr. 1 - het eerste jaar bij ons op de kamer slapen en daarna bij nr. 2 op de kamer (ca 10,5 m²) moeten.
    We zouden graag iig 3 kinderen willen, maar hopen tegen die tijd toch wel genoeg gespaard te hebben voor een huis (met tuin!) :D . Mocht dat niet zo zijn, hebben we gelukkig altijd nog de mogelijkheid uit onze woonkamer een 'kleine' woonkamer (ca 12m²) en extra slaapkamertje te maken...

Deel Deze Pagina