Hallo,13 dagen geleden ben ik geinsemineerd (IUI).Ik klaag aan dagen dat ik heel erg moe ben, ik slaap genoeg, maar de moeheid blijft heel erg. Plus dat ik ook hoofdpijn heb. Ben ook al 2 dagen dat ik erg chagerijnig ben, en sinds vandaag erg last van mijn onder rug. Doet veel zeer met zitten en dat had ik bij mijn eerste 4 pogingen niet.Dit is nu mijn 5de IUI poging.Ik heb geen krampen, maar wel wat misselijk.Zaterdag zou de dag zijn dat is NOD zou hebben.Ben erg zenuwachtig omdat ik nu dingen voel die ik anders niet heb gevoeld.Zal ik wachten tot ik zaterdag voorbij ben met testen of zal ik eerder testen, alleen steeds wit zien word je ook niet vrolijk vanGRAgnetha
Probeer te wachten tot zaterdag, hoe lastig dat ook is. Te vroeg testen haalt nl niets van de spanning weg (je blijft dan denken, t zou nog kunnen) en kan ook voor teleurstelling zorgen. Misschien nu een tuurstreep die toch niet houdt. Kies voor zekerheid als t je lukt! Do. en Vr. Veel afleiding zoeken dan is t snel zaterdag. Hoop dat t raak is!
Ik zou ook wachten tot zaterdag! Hoe moeilijk dat ook is, je hebt al wat teleurstellingen moeten verwerken, dan kun je die beter dan zaterdag duidelijk hebben ipv vandaag testen, nog eens 2 dagen wachten en dan zaterdag alsnog de teleurstelling krijgen. Liever zaterdag een duidelijk streepje dan vandaag een tuurstreepje! Succes en volhouden!