Lieve meiden, Het is nu half 1 geweest dus is het nu officieel oudjaarsdag! Jaja, ik ben nog wakker, kan de slaap niet vatten.... Maar voordat ik straks iedereen apart een gelukkig nieuwjaar wil toewensen, doe ik het maar even zo en is dit dus voor jullie allemaal: LIEVE MEIDEN, ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG, GEZOND EN VOORAL VRUCHTBAAR 2008! DAT ONZE GROOTSTE WENS MAAR HEEL SNEL UIT MAG KOMEN! Dikke kus Makkie
Ook ik wil alle meiden in de MMM een knallend uiteinde van 2007 toewensen en dat het jaar 2008 jullie nu echt wat moois gaat brengen. Vorig jaar zeiden mijn vriend en ik tegen elkaar...'2007 gaat ons jaar worden!' Net als voorgaande jaren bleven we toch hoop houden, want er was toch weer een jaar voorbij met zijn 2-tjes. Met zijn 2-tjes ben je sterk en ga je er telkens voor, maar toch was deze tijd ook wel moeilijk....weer een jaar voorbij. Maar nu kijken we terug op een jaar dat we nu eindelijk onze grootste wens in vervulling zagen gaan en dat wens ik zo graag ook voor jullie! Dikke knuffel lieverds! Eva.