Hoi meiden, ik wil zo ontzettend graag zwanger worden. Ik ben half mei gestopt met de pil en ben nu onregelmatig. Eerst wel 28 dagen, toen 60, toen 47 en nu 42 dagen. Dus het gaat hopelijk de goeie kant op. Maar sinds ik gestopt ben met de pil ben ik veel minder ongesteld en veel korter. Ben heel bang dat ik misschien niet zwanger kan worden hierdoor. Hebben meer meiden dit? En evengoed zwanger geraakt?
Hallo Bloem, Een onregelmatige cyclus wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt worden maar wel dat het lastiger is. Je weet namelijk niet precies wanneer je nu je eisprong hebt. dus gericht klussen wordt lastig. Ik heb er zelf ook last van. Temperaturen kan een oplossing bieden om een beetje duidelijkheid te krijgen in het verloop van je cyclus. Hoe je dit kunt doen kun je vinden onder het eerste topic (eerste blz.) van temperatuurkaartjes. Houdt er ook rekening mee dat je lichaam moet ontpillen dit kan een half jaar duren. Aangezien je cyclus toch steeds korter wordt, zou ik zo zeggen: Hou moed! als je een jaar verder bent kunt je beter beslissen of je door moet naar een gyno voor onderzoeken. Zo een heel verhaal, met hopelijk een beetje duidelijkheid. Succes!
mijn cyclus is ook lang en onregelmatig ook in mei gestopt metde pil mijn cyclus is 48-38-33 en nu was het het weer 37 liefs danielle