De vriend van mijn moeder zag het, waaraan wist hij niet. Mijn tante zag het ook, ik had een andere uitstraling ofzo...
Ja, bij mijn konden ze het zien. Terwijl ik helemaal niks gezegt had dat wij bezig zijn voor een kind.
Eigenlijk zag iedereen het al aan me voor ik het zelf wist... De schoonmaakster op het werk kwam me zelfs al feliciteren. Toen wist ik dat het tijd werd om een test te gfaan doen... En ja hoor, positief natuurlijk..
Nou zeg, ik heb ook zo'n vriendin die daar voel-sprietjes voor heeft. Die weet het ook gelijk wanneer iemand zwanger is. Maar van die ogen vind ik wel interresant. Wat is er dan anders aan de ogen?... Spannend Monika, misschien ben je wel gewoon echt zwanger.
Misschien ga je dan scheel kijken . Neeh sorry, grapje tussendoor. Er straalt gewoon iets van je af. En daar hebben vooral vrouwen die al kinderen hebben een zesde zintuig voor.
inderdaad, bij mij ook bijna iedereen die mij zag die zei wat zie je er goed uit je straalt helemaal. ik dacht ja ja... ik dacht al volgens mij kan iedereen het zien, dat was dus ook hihi
Toen ik 7 weken zwanger was van onze eerste had ik een afspraak bij de kapper (ik ga al 13 jaar naar dezelfde kapster). We zijn zo aan het praten/knippen, vraagt ze ineens: ben je soms zwanger, je haar voelt zo anders aan en je gezicht heeft een veel zachtere uitdrukking! Ik had haar dus nog niks verteld en kon toen dus zeggen dat dat inderdaad zo was. Vond dit echt vreemd, maar zij schijnt het wel vaker te kunnen voelen/zien aan haren van klanten. gr. Naja
Scheel? Hahaha goeie. Jeetje, ja ik denk dat ik het wel snap. Misschien ga je ook wel heel anders kijken zonder dat je dit zelf door hebt. Grappig eigenlijk.
Mijn broer en (schoon)zus hadden het door, wisten het zelf pas een dag! Ik zag er anders uit volgens m'n schoonzus... Hoop voor je dat je ook zwanger bent! Ga voor je duimen!
JA IK DUS TOCH OOK WEL! Dit had de kapper ook bij mij! Ik zat in eerste instanstie alleen aan directe familie of vrienden te denken, en daar was het niet het geval... Maar de kapper vroeg het me inderdaad ook! Kon het ook zien en voelen aan mijn haar
Een vage kennis kwam aan me vragen of ik soms zwanger was..... ik heb het ontkend, want ik was pas 9 weken en we hadden het nog tegen niemand verteld. Het was wel vreemd... ik zag niks aan mezelf.
ja! ik was nog maar 3 wkn toen ik het al wist.. en wou het op mijn werk min. 12 wkn geheim houden. maar alsof het idd op je voorhoofd geschreven staat gek he.. met 8 wkn zag iedereen het al maar dan vanwege mijn darmenbuikje hihi
vanaf 16 weken soms, toen begon ik een buikje te krijgen en vanaf de 5de maand wisten ze vaak zeker dat ik zwanger was, daarvoor was het nog een beetje twijfelen
Mijn moeder "wist"het ook al voordat ik had getest. We hadden het niemand vertelt dat we voor een kleine gingen. Ze voelde dat er iets anders was aan mij.
Ik kan die vraag niet goed beantwoorden, want iedereen wist het meteen nadat ik de test had gedaan. En zelfs nu zien mensen het niet, terwijl ik toch al 4 maanden zwanger ben. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vind. Ik ben zoooo bang om striemen te krijgen, dus hoop dat het buikje lekker klein blijft!
Ja ik kreeg ook reacties, maar ik had wat vlekjes op mn gezicht die vaak met zwangerschap voorkomen, dus zo wonderbaarlijk was het niet. Wat wel speciaal was, was dat mn man die maand sterkt het gevoel had dat ik zwanger zou zijn, hij weet hoe het kwam maar hij dat hij het gewoon 99% zeker wist! We waren trouwens niet bezig met kindjes enzo, was geheel onverwacht...