Vraagje abonnement Blijdorp

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Chiggy, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb ze al geprobeerd te bellen maar ze zijn momenteel niet bereikbaar.
    Ik wil een abo op Blijdorp maar wil eigenlijk a.s. zondag ook al naar Blijdorp gaan. Ik neem aan dat als ik nu een abo online bestel dat niet morgen al in huis heb :)
    Kun je bij Blijdorp aan de kassa zelf een abo kopen én meteen gebruiken? Of zal ik voor dit weekend nog losse kaartjes moeten kopen?

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je morgen een kaartje koopt dan wordt dat bedrag van de kosten van je abo afgetrokken :). Je kunt dan in Blijdorp je abo laten maken en betalen volgens mij.

3. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Bij de kassa aan de kant van de vissen.. Daar kan je direct een abonnement afsluiten. Maar dat kan ook aan het einde vd dag, je entree wordt dan direct verrekend. Ideaal..

Foto maken ze daar ter plaatse, hoef je dus niet mee te nemen.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.811
    4.050
    113
    Als je het abbo online afsluit krijg je een pdfbestand dat je uit kunt printen en daarmee kun je het park in zolang je kaartjes er nog niet zijn. De kaartjes kun je na drie dagen ophalen.

5. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Je kunt gewoon bij aankomst een abonnement halen, zo gebeurd.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bedankt!! Dan haal ik m'n abo gewoon daar :D

7. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Wij hebben het ook zo gedaan, gelijk bij de entree naar links naar dat bezoekers centrum en daar een abonnement aangevraagd. Foto wordt dmv een webcam gemaakt en je pasje wordt direct geprint. Heel makkelijk en binnen 10 minuten gedaan. Pas als dochter 3 wordt moet zij ook een pasje, maar de gehele abonnementstijd is zij gratis ook al wordt ze 3. Ook erg fijn!

Ze vindt het er helemaal geweldig! En ik stiekem ook 😁

8. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik had ook een abbo, loopt bijna af. Helaas hebben ze de fijne glijbaan in het peutergedeelte aangepast. De 2 glijbanen die er staan, hebben de trap nu strak verticaal staan. Helaas lukt mijn 3jarige zoon dat nog lang niet.

Tja, de dieren vindt hij niet interessant, de speeltuin wel. Nu maar een abonnement op de speeltuin genomen.

Deel Deze Pagina