Dwergter Sand, ervaringen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Danoek, 7 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Wie is er wel eens op park Dwergter Sand geweest van Landal?
    Foto's zien er leuk uit, maar is er wel wat te doen voor een 6- en 2- jarige op dit park? We gaan pas in augustus op vakantie, maar ben ondertussen even aan het rondneuzen voor een park niet al te ver uit de buurt. En deze ligt op ongeveer een uur rijden. Vorig jaar naar Coldenhove geweest, is goed bevallen maar willen nu naar een ander park toe. En deze ligt in het "buitenland", dat vind mijn oudste zo stoer :D

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vond het wel een mooi park. Wij hadden er een groot huis, met een lekkere tuin erbij. Nu waren wij in de voorjaarsvakantie, dus dan heb je daar niet veel aan, maar in de zomer is het wel fijn. Vooral de huizen aan de rand liggen erg mooi tegen het bos. Je kunt soms via de heg zo het bos in duiken.

Op het park zelf is een klein binnenzwembad en een leuke speeltuin. Buiten het park is een mooi bos, als je een stukje loopt kom je ook bij een soort speel/trainingsparcours. Mijn kinderen vonden dat erg leuk.

Verder moet je wel overal met de auto heen, het ligt nogal afgelegen en in de dorpjes eromheen is niet zo heel veel te doen.

3. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Bedankt voor je antwoord. Op plaatjes en tekst lijkt het altijd anders dan wanbeer je het zelf ervaren hebt.

Maar hoe zien de huisjes eruit? Nog een beetje nette huisjes of zijn ze al uitgeleefd?

Ik neem aan dat er in de zomervakantie wel wat te doen is op het park. We willen in ieder geval ook wat in de omgeving zien, dus dat komt dan vast wel goed.

Deel Deze Pagina