Hoi, Ik had een vraagje over de action test. Misschier wel een hele domme vraag.. maar goed hihi. Ik heb vanochtend een action zwangerschaps test gedaan, nu had ik de verbeelding dat er iets verkleurde binnen de 5 minuten. Maar Door de drukte vanochtend had ik niet echt de tijd om het goed te bekijken . Dus heb hem eerst aan de kant gelegd. nu keek ik net weer, en leek ik het streepje nog steeds te kunnen zien. Maar heel onduidelijk. Ik dacht het zal wel een indroger zijn. De test was een beetje gelig geworden dus heb er een klein beetje water op gedaan. Nu is het streepje iets duidelijker! Is het nu een indroger? Of verdwijnt een indroger door water? Want het lijntje is wel blijven staan! of krijg je van water duidelijkere "nep streepjes"?
Na mij weten verdwijnt een indroger met wat water. Hoeveel dagen voor nod zit je nu ? Zal m.o of donderdag ochtend even opnieuw testen
Ik heb geprobeerd er een foto van te maken. Heb geen geweldige camera en een trillende hand en een gedraaide foto. Dus misschien dat t niet eens te zien is, maar ik probeer het gewoon.Het streepje is wel net zo breed als de controle streep. Misschien dat jullie t kunnen zien.
Ik zie niks, sorry. Het helpt soms om een ring, balpen, ... bij de test te leggen. Dan stelt de camera beter scherp en zou je een duidelijkere foto hebben. Wellicht zien we dan beter iets Ik duim mee!
Hoi, Ik heb het geprobeerd met een ring. Op de telefoon zie ik het wel, heb geen idee hoe t is na t uploaden. Maar goed, wie niet waagt wie niet wint. Ik ga in ieder geval vanmiddag of morgen nog maar even naar de kruidvat. De kv 2 v 5 is wat duidelijker na wat ik weet. En anders.... Is het afwachten... (wat niet echt mijn sterkste punt is..)
Ik heb op 11 dpo een actiontest gedaan en zag ook een heel licht streepje die ik niet op de foto kreeg. Dacht ook aan een indroger en heb hem weggegooid haha, maar op NOD een kruitvat test gedaan en zwanger
Ik ben zelf vandaag 10 of 11 dpo. Ik hoop dat het bij ons ook zo mag uitpakken. Spannend! De symptomen zeggen ook niet altijd alles, ben ik inmiddels achter gekomen. Wel is me opgevallen dat ik de hele dagen last heb van maagzuur, dat had ik ook 9 maand lang tijdens de zwangerschappen van mn zoontje. En menstruatiekrampen al 1 week lang. Maar daar prik ik mezelf maar niet op vast. Met een paar dagen zal ik het hopelijk weten.
Ik heb vanochtend een kv 2v5 gedaan. Ook daar is heel licht streepje op te zien. Nog wel tuur tuur maar hij staat er echt. Ik begin stilletjes een beetje hoop te krijgen, alleen vind ik het ook wel weer heel griezelig aangezien ik al bijna 2 week menstruatie achtige krampen heb.. Ik hoop dat ik binnenkort een prachtige test in handen mag hebben. Ik denk dat als ik elke dag een test doe en t streepje naar mijn idee niet snel genoeg oploopt, ik mezelf helemaal gek maak. Ik denk dat ik zaterdag pas weer een test ga doen, hopelijk kan ik me inhouden. Of er moet nog een test verkrijgbaar zijn die nog gegvoeliger is al de kv 2v5
Een fototje, het is nog steeds tuur tuur.. Misschien dat t op de foto te zien is. Misschien ook niet.. Verder denk ik dat ik maar gewoon ga afwachten tot zaterdag. Ergens tussen zaterdag en maandag zou ik mn nod moeten hebben. Ik heb een erg wisselende cyclus dus t blijft altijd lastig.
Ik kan hem helaas niet zien. Zaterdag gewoon nog een keertje proberen! Bij mijn testen zat er ook 3 dagen tussen.
Vandaag toch nog maar een test gedaan. Oh wat erg! Ik kon me niet beheersen! en ja, het streepje wordt beter zichtbaar, ook is het nog steeds bijna niet op de foto te krijgen. Het is net zo breed als de controle streep. En binnen de aflees tijd. Ik begin het gevoel te krijgen dat het toch geen indroger zijn. (Dal had ik mezelf alvast maar wijsgemaakt) Vanaf gisteren ook heel veel steekjes achter me schaambeen en in mn liezen. Dit herken ik van mn vorige zwangerschap. Dus ben benieuwd... Volgens mij is t op de foto amper te zien... Misschien toch maar eens een camera kopen.. haha
Dankje, dan verbeeld ik me het dus niet. Ik vind het wel heel erg spannend! Jullie denken dus ook dat t een ECHT streepje is? Ik maak mezelf ook helemaal gek, ik ga nu eerst ook geen testen meer kopen. Ik was net bij de etos en zag dat ze 25% korting hadden op de nieuwe predictor early vanaf 6 dagen. Dus die had ik vanmiddag gedaan na ovgeveer 2,5 uur niet drinken en naar de wc gaan. Nou dat had ik dus niet moeten doen. Super licht streepje die ik me bijna verbeeld.. vraag me zelfs af of het er überhaupt wel eens staat! dom dom dom.. geen aanrader dus.. Ik wacht vanaf vandaag braaf nog even af.. maar owwwwww ik kan inderdaad die streepjes er wel op kijken!