Hallo meiden, willen jullie meekijken ? Vanochtend met ochtend urine een action test gedaan, en daar kwam niet heel veel uit, maar ik leek wel een heeel licht streepje te zien. Ik dacht naja ik test morgen wel (ha ha, ) Maar heb daarna toch een kv 2v5 test gedaan en daarop is een lichte roze streep te zien, hij verscheen binnen de 5 min, in het echt beter dan op de foto, maar wat denken jullie? positief? Ik heb nog nooit zo vroeg getest, vind het ook best spannend omdat er natuurlijk ook nog van alles kan gebeuren.
Ja ik blijf testen, hopelijk lopen de testen mooi op. De zenuwen gieren door mn lijf. Hoop enorm dat het zo mag zijn.
oef zo vroeg getest, maar lijkt me positief... hoop dat voor je dat het goed gaat! voorzichtig gefeliciteerd
Jeeee! Ik zie hem ook! Hopelijk wordt hij nog duidelijker! Vroeg op bed, kan je sneller weer testen hihi
haha ja ! was ook lekker vroeg gaan slapen, was ook erg moe dus dat ging gelukkig goed. Hier mijn testen van vanochtend ! De bovenste is een action test, en ook al zie je het niet goed op de foto, in het echt kon ik nu een streepje zien zonder hem open te breken (heb ik voor de foto wel even gedaan) en de onderste foto zijn mijn testen van gister en de onderste van vandaag