Spoedje over morgen werken.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door sylvia90, 31 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Morgen draai ik voor het eerst sinds geboorte van woonlief een hele dag. Werk van 9tot5.
    Heb nu 450CC uit de vriezer gehaald, zou dit genoeg zijn? Ik kolf redelijk wat dus er zit indien nodig ook nog genoeg in de vriezer maar zou het ook zonde vinden overbodig teveel weg te gooien.. Normaal werk ik van 2tot 5 en dan drinkt hij of niet of z,n 60cc. Ik voed hem voor het weggaan en bij thuiskomst meteen (heb z,n 10 min reistijd. )

Ook vraag ik mij af wanneer ik percies moet kolven.. Draco heeft geen vaste drinktijden en leg hem aan bij eerste tekenen van trek of mamahonger.. Als ik bijvoorbeeld rond Half 11 half uur pak, 1uur 3kwartier en 3uur half uur. Zou dat genoeg zijn? Aangezien ik normaal veel vaker aanleg ben ik bang voor toch stuwing..

Hoop op snel nog een reactie.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    waar gaat je kindje naartoe? Ik had altijd een extra flesje in de diepvries op het kdv, dan is er wat reserve. Ik denk dat 450 wel genoeg is, maar is per kind heel verschillend.
    Ik heb thuis ook geen ritme en kolf op het werk 3 keer. Laatste voeding rond 6.30, dan kolven om 10 uur, 1 uur en 4 uur. De eerste keer ben ik ongeveer een kwartier aan het kolven (dubbelzijdig), tweede en derde keer 10 minuten. Dat betekent dat ik een half uur weg ben om 10 uur, en twee keer een minuut of 20.

Geef op je werk eerlijk aan dat jr een beetje zoekende bent. En dat het misschien nodig is redelijk opeens weg te moeten als je stuwing krijgt. Het heeft mij ook een paar weken gekost om dit ritme te ontwikkelen, ook omdat je eerst gaat zoeken naar een handig moment. Dat is er eigenlijk nooit, ga dus van jezelf uit en minder van je omgeving.

3. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kindje bleef bij papa die heeft elke vrijdag papadag.. Bleek veel te veel uit de vriezer te zijn hij heeft maar 160 gedronken over de hele dag.. Ondertussen alweer flink bijgetank bij mama hihi. Wel lastig geweest maar hoef nu een tijdje niet meer lange dagen weg hooguit 5 uurtjes.

Heb nu 2x gekolfd rond 11 uur en 3uur en dan 2x 3 kwartier ging prima opbrengst 450cc dus vriezer weer bijgevuld en volgende keer toch maar minder eruit halen!

Deel Deze Pagina