Kan iemand me ff helpen wat mijn cycl.isHoiu

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stacia, 27 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi allemaal ik had deze vraag gesteld bij zwangerschaps symtomen,maar mij is hiernaar toe toegewezen,mijn vraag is wat mijn cycl kan zijn(hoeveel dagen) ik heb vanaf februari een cycl.van 28 dagen maar ik moest van de maand 2 april ongesteld worden ik zag alleen bruinbloed vuil als het ware,het hield 2en 3 april aan 4 april zag ik hemaal niks 6 april zag ik pas echt ongie bloed nu weet ik niet wat mijn cycl.is het was 28 dagen maar jah helpen jullie me a.ub groetjes stacia

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dag Stacia,

Oei, dat is (voor mij) een lastige om te beantwoorden. Ik zou als ik jou was beide data, dus 2 april en 6 april aanhouden als eerste dag en dan vanuit beide dagen gaan tellen. Dus beide dagen even aanhouden als de eerste dag van je menstruatie.
    Vraag je dit ook om onder andere je ovulatie periode te kunnen traceren?

Groetjes, Josephine

3. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Jah maar ik ben vanaf feb,altijd op de 6 de en maart ook april alleen 2 april een beetje bbruinbloed 2 dagen en en daarna 6 april normaal bloed dus mijn cycl kan mis 30 of 31 dagen zij ik twijfel wel ,oke groetjes stacia

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ze zeggen dat je moet gaan tellen op de eerste dag dat je rood bloedverlies hebt.

5. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    Hoi nog bedankt voor je reaktie dus ik moet van 6maart tot 6 april tellen kom op ik hoeveel dagen dan als je me ff helpen kan groetjes stacia

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    31

7. stacia

stacia Actief lid

22 jan 2008
    106
    0
    0
    accountant
    amsterdam
    oke nog bedankt want ik probeer zwanger te worden en ik heb op de 22 geklust dus jah wie weet is het dit keer raak ik hoop het,groetjes stacia

Deel Deze Pagina