half bloedjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esdaa, 17 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    Hello lady's

Ik ben zelf Nederlands en mijn man afghaans we verwachten in november ons dochtertje , maar ben zo benieuwd of ze meer naar de Nederlandse kant gaat of afghaanse, kan haast niet wachten hebben jullie dit ook meegemaakt ? Waren jullie ook zo nieuwsgierig , of zijn jullie al bevallen en hebben jullie een fototje lijkt me gewoon erg leuk om te zien

Liefs

2. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen zijn half koerdisch ( irak). Ik nl. Ik was er geloof ik niet erg mee bezig. Mijn eerste was gewoon wit maar dan wel donker haar . Nu nog steeds heel blanke huid, verbrand snel. De tweede was echt bruin. Daar moest ik wel even aan wennen. Hoe kon die n u van mij zijn? Haha.... Hij is zelfs wat donkerder dan zijn vader. Knap ventje geworden. De derde zit er ergens tussenin. Vrij wit , maar in de zon snel bruiner, maar zal niet snel verbranden.

3. Kim1983

Kim1983 Lid

26 jun 2014
    25
    0
    0
    Ik ben zelf een halfbloed Libanees en Nederlands. Mijn man komt uit Iran. Ons eerste kindje lijkt sprekend op hem veel en donker haar en een getinte huid. Super mooi hoor!
    Ik ben nu in verwachting van nummer 2! Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Kim

4. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Ik ben zelf NL en mijn dochter is dus half koerdisch (Irak) en niemand gelooft dat!! Ze is hoogblond met krulletjes en groenblauwe ogen:D Dat hadden we nooooooooooit verwacht hahaahaa en vind de reacties van mensen altijd wel hilarisch daarom, die slaan steil achterover!! Over 2 maanden komt onze zoon eraan, ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet..

5. Lorelai

Lorelai Actief lid

4 feb 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ene zoontje heeft donker haar, bruine ogen en een getinte huidskleur, mijn andere zoontje is blond met blauwe ogen en een hele lichte huidskleur. Zelfde vader haha

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben zelf halfbloed.. Half Duits en half Iraans. Ik zit qua uiterlijk precies tussen me ouders in.. Me vader heeft zwart haar en donkere huidskleur, me moeder blond en witte huidskleur.. Ik heb donkerbruin haar, donkerbruine ogen en een lichte huidskleur.

Mijn man is Iraans en die is donker. Onze dochter lijkt ook sprekend op alles van hem.. Ze is alleen wat lichter qua huidskleur maar evengoed nog veel donkerder dan mij

7. shinex

shinex Actief lid

13 jun 2014
    167
    11
    18
    Gelderland
    Mijn moeder is indo en me vader NL.
    Ik ben wit en verbrand en heb heel blond haar
    en me zus is donker met bruin haar :)
    niemand gelooft ons als we zeggen dat we zussen zijn.
    En ik heb 2 jongere broertjes zijn wel allebei blond maar worden snel bruin.

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Mijn man is Iraans en ik helemaal Nederlands. Ons zoontje is nog erg klein maar als ik hem vergelijk met een vol iraanse baby is zijn uitstraling lichter (wenkbrauwen en ogen) maar wel een wat getintere huid dan de meeste nederlanse baby's. Ben ook wel erg benieuwd hoe hij er later uit gaat zien :)

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik ben nl (blond blauwe ogen) en mijn man javaans-surinaams. Onze dochter valt overal precies tussenin. Lichtbruin haar, bruine ogen, huidskleur ook er tussenin. Nu met dit weer kleurt ze heel snel donker! En ik maar mn best doen om iets bruiner te worden!

10. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Mijn partner is indisch (vooral indisch bloed, maar ver weg ook frans, engels, chinees bloed) ik dacht dat ik nederlands was.
    Na navraag van de week ben ik ook een mengelmoes (opa & oma vaders kant zijn getint) er zit bij mij nog italiaans 1/8, spaans & turks bloed maar wat verder weg.
    Partner is getint en donker haar en bruine ogen, ik heb donker haar en blauwe ogen. Zoontje lijkt precies op zn vader, echt een klein indo'tje.
    Grappig is er in de familie twee kindjes zijn ook indisch ene is echt donker en getint de andere heeft blond haar en blauwe ogen.

11. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ik ben NL en mijn vriend Marokkaans. Ik ben blond met blauwe ogen en ons zoontje is bijna net zo donker als papa.

Nu verwachten we nummer 2 en ben echt wel benieuwd op wie hij/zij gaat lijken:D

12. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Hoi hoi

Ik ben nederlands mijn man is 75% somalisch en 25% arabische.

Ben zo benieuwd wat er in januarie uit gaat komen:D

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Onze dochter is half nl en half Turks (man is Turks) en dochter lijkt sprekend op mij :) blond haar en blauwe ogen terwijl manlief zwart krullend bijna kroes haar heeft en groene ogen wel ook een lichte huid. Ben dus enorm benieuwd naar baby nr 2

14. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik ben een halfbloedje, ik ben heel licht van huidskleur, ik word moeilijk bruin en dan uiteindelijk een gelige tint. Mijn ogen zijn groenbruin en mijn haar kastanje. Mijn broer heeft bruinzwart haar, hele donkere huid en dezelfde kleur ogen. Wij lijken heel erg op elkaar wat gezicht betreft, daarom geloven ze dat wij familie zijn, maar anders niet.

15. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Onze dochter is half Marokkaanse half Nederlandse, en is echt (volgens andere) meer Marokkaans maar ik vindt haar echt een mengelmoesje.
    Man is vrij donker, zij tintje lichter, maar wit is ze echt niet.
    Verder heeft mijn man zwart haar ik blond en onze dochter licht bruin.
    En haar ogen, tjah de ene keer bruin, dan groen, dan grijs.. dus nog even afwachten.

Van alles watje dus.

16. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk. Ik ben ook Nederlands en mijn vriend Afghaans. Ik ben in oktober uitgerekend. Ik ben zelf heel blank, en mijn vriend is vrij donker. Dus ben erg benieuwd!

17. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    Haha echt wat grappig , ja ik ben heel wit maar mij man is ook niet zo heel donker maar als je dan kijkt naar ze broer en moeder die zijn wel weer stuk donkerder , krijgt jullie kindje Nederlandse naam of afghaanse naam of ertussen in ? Ik vond het heel moeilijk

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben half Turks/half Mongolisch mijn vriend is half Nederlands/half Moluks, maar m'n dochtertje heeft getrokken oogjes en lichtbruin/ donkerblond haar terwijl wij beiden donkerbruin haar hebben.
    Wij hebben overigens nauwelijks getrokken ogen.
    We worden eerder aangezien voor Spaans of zo

19. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dan kan het nog alle kanten op natuurlijk!

Wij geven een Islamitische/Afghaanse naam. Hier eigenlijk geen Nederlandse namen overwogen. Zijn jullie er ondertussen wel uit?

20. esdaa

esdaa Lid

9 mei 2014
    22
    0
    0
    hoofdcassiere
    Zuid Holland
    Ja wij geven ook islamitische naam , ook idd geen Nederlandse naam overwogen. Ja ben zo benieuwd ; p

Deel Deze Pagina