ik heb een probleem .... wij hebben sinds vandaag een nieuwe laptop een hele mooie , echt prachtig . maarre nu heb ik msn geinstaleerd en nu zegt dat ding dat hij m niet kan openen er is iets met de key poorten .....en ik zou bij de fire wall of proxy dingen moeten kijken ....en daar heb ik dus geen verstand van . wie helpt me ? (enne het is een groot probleem want ik ben echt msn verslaafs zeker om de mailtjes van deze pagina te volgen! L.sybje
dat kan ik niet zien ik denk 2007 we hebben hem deze week gekocht er zit ook dat vista gebeuren op ...
je moet iets aanpassen in program en files en dan msn messenger meende de 2 poppetjes die je dan ziet staan er staan er 2 in en je moet dan de onderste hebben als je geduld heb wil ik et morgen ochtend voor je navragen precies hoe en wat Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen
Je gaat naar START, alle programma's en dan naar norton 2007.. Wij hebben overigens geen vista, dus hoop dat dit t zelfde is.. En dan Norton openen.. En daarna zoeken naar tabblad/firewall instellingen/programma's en dan programma messenger opzoeken. Hierachter staat instelling toestaan/aangepast. Deze dan op toestaan zetten. dit is gebaseerd op windows xp en norton 2006 (deze hebben wij) ik hoop dat dit n beetje overeenkomt. Anders hoor ik t wel van je.
je moet iets aanpassen in program en files en dan msn messenger meende de 2 poppetjes die je dan ziet staan er staan er 2 in en je moet dan de onderste hebben als je geduld heb wil ik et morgen ochtend voor je navragen precies hoe en wat Ik durf het niet meer met zekerheid te zeggen
Vista is helaas anders beetje stom maar sommige instellingen staan niet helemaal goed dus soms erg lastig
ik heb het volgende gedaan meiden (en mannen) naar het menu norton aangeklikt en toen instellingen en persoonlijke firewall die heb ik uitgezet met duur van 15 min of zo kan dat ? maar ik vraag me af of het niet erg is om je firewall uit te zetten ?
Je zit in de buurt. In de Norton Firewall instellingen/programma's dan je msn messenger opzoeken en die allen toestaan. En dan kan je je fire wall weer aan zetten.
Sybje lukt het zo stuur me dan ff pb anders bel ik morgen ff voor je Probleem met msn is vooral mer acer laptop
hey danjo het is een acer hihi ik ga even kijken of ik de msn allen kan toestaan en dan de firewall weer aan
@patroescka ik ben even aan het zoeken naar wat je zei maar kan het nog niet echt vinden .... slaap lekker ! L.sybje
hey patroeschka nee nog niet helemaal danjo zou ook nog even kijken of het ging lukken ! ik ga eerst eens even kijken of ik dat bedrijf kan bereiken waar ik heb hem gekocht . Misschien weten zij er iets van ! Nu heb ik iedere keer de firewall 15 min uit staan dan start ik mns op en gaat de firewall weer aan gelukkig doet msn het dan wel ! L.sybje