Elke keer als ik inlog is mij onderschrift weer weg.heeel vervelend want moet ik elke keer een nieuwe banner maken!!! Weet iemand hoe dit kan? groetjes
Dat zou niet mogen! Jij bent nu niet online maar ik zie wel je banner dus hij wordt niet verwijderd tijdens het uitloggen. Als je de afgelopen dagen bijvoorbeeld twee keer hebt ingelogd dan is de kans groot dat ik je onderschrift per ongeluk verwijderd heb. Zullen we even kijken of je onderschrift er straks nog staat als je weer bent ingelogd, ik beloof ik druk nergens op Jan.
Met opnieuw inloggen komt mijn onderschrift niet terug! Hierin stond mijn complete cyclus vanaf ronde 1! Ik heb deze gegevens nodig voor het ziekenhuis en nu heb ik nix meer!!! Hoe krijg ik mijn onderschrift terug??? Gr Heidi
Hoi Heidi, Heb je onderschrift van de oude site gehaald: 28-28-29-27-28-32-29 Bootsy, meisje, mei Justfem, jongen, juni Femmy, jongen, juli Jan
ik wil ook me onderschrift teug,met de verhuizing is ie weg en ik weet op deze site niet hoe ik een nieuwe moet maken