Haii!! Even snel vraagje; Beeb is ingedaald al 2 weken, en ligt al vast in de bekken. Nu heb ik op controle gevraagd waar die krampen dan van komen.. Nou de beeb probeert dan al wel actie te ondernemen zeg maar, om met z'n hoofdje tegen de baarmoedermond aan te drukken.. Alleen mijn lichaam is dan nog niet klaar om het om te zetten in weeën.. Ik wist dat niet, was wel blij dat de vk dat zo uitlegde. Ik heb al wel wat opening van onder ( 1 cm ) De beeb is er klaar voor, maar voor mijn gevoel ben ik er ook klaar voor.. ( maar dat zal dan wel alleen een gevoel zijn.. ) Maar is het dan nu alleen wachten tot de baarmoedermond week is ?? Misschien is het wel een hele domme vraag; maar heb werkelijk geen idee hoe het allemaal in z'n werk gaat..
Het heeft te maken met het verstrijken (korter worden) van je baarmoederhals en het verweken van je baarmoedermond (ontsluiting krijgen) Dus ja, je kindje kan al wel wat voorwerk doen, maar het wil helaas niet zeggen dat je bijv. morgen al gaat bevallen.... het kan ook best zo zijn dat je overtijd gaat lopen (helaas)
Nee, inderdaad.. Ja de vk zei zo; dat het kindje al wel probeert met z'n hoofdje kracht te zetten .. die zou er grotendeels wel klaar voor zijn. Maar inderdaad lichaam nog niet.. Dus ik dacht, tjaa.. maar IK ben er wel klaar voor ( voor mijn gevoel haha ) We wachten gewoon rustig af, hoef ook niet alle minuut te bevallen.. Was benieuwd, wat het allemaal nog moest doen zeg maar.