Hi, ik heb even een vraagje over de babydoos van Prenatal. Ik heb een uitnodiging ontvangen om de doos op te halen. Zoals het nu lijkt, zal het niet lukken om de doos op te halen. Wat gebeurd er met de doos als deze niet wordt opgehaald? Ik heb namelijk wel eens gehoord, dat deze alsnog thuis wordt bezorgd... Is er iemand die hier meer van weet?
Ik had hem ook niet opgehaald, kreeg later een acceptgiro van 7,50. Als ik dat zou betalen, zou ik hem alsnog opgestuurd krijgen. Ammehoela! Dat heb ik dus niet gedaan. Geen problemen mee gehad verder.
ik heb hem toen ook een keer thuis opgestuurd gekregen en er zat wel een acceptgiro bij maar daar heb ik toen niks mee gedaan en ook niks meer van gehoord
hihihi ik had de doos al, en toen kreeg ik een brief met acceptgiro dat ze dachten dat ik niet in staat was geweest de doos op te halen... foutje van hun maar ik had mooi 2 dozen... wel braaf de acceptgiro betaald...
Ik had toen een doos voor mn zusje aangevraagd. Had haar de bon gegeven zodat ze hem zelf kon ophalen. Kreeg ik later alsnog een doos thuisgestuurd, zonder acceptgiro. Had ze dus 2 dozen.
Thanks voor jullie antwoorden. Inmiddels is het "probleem" opgelost. Mijn moeder ging toevallig naar een plaats waar ook een Prenatal was, zij heeft hem dus voor mij opgehaald. Ben achteraf wel blij dat ik me niet in bochten heb zitten wringen om de doos zelf op te halen zeg, hihi... Ach, klein maar fijn zeggen ze toch ook wel eens?
De zwangerdoos in de 7e maand van de zwangerschap en de babydoos ca. 3 maanden na de geboorte van de kleine
Nee, de babydoos is inderdaad matig. Maar de zwangerdoos is toch zeker wel de moeite waard, dacht ik zo.
hmm , heb ook nog niks ontvangen van prenatal dat ik de doos mag op halen ... krijg anders altijd wel de tijdschrijft ... vreemd...
tijdschrift krijg ik ook niet had ik bij de jongens wel! ik ben al 7 maanden maar heb nog niks gehoord over de doos van ze!