Ik moet begin April bevallen, wanneer is het de beste tijd om de babykamer helemaal klaar te hebben, ook het ledikantje? Ik bedoel, is het niet erg als het ledikantje al een tijdje klaar staat in verband met stof of zo?
Het fijnste is om het klaar te maken wanneer je in je fitste weken bent dus zo voor de 34 weken in ieder geval, qua stof kan het niet zo kwaad, je kan altijd nog bij 37 weken pas het bedje opmaken, of het bedje met schoon beddengoed opmaken als ie net geboren is en nu voor de show opmaken
Ik had zelf zoiets van dat ik rond 28 tot 30 weken het grootste gedeelte af wilde hebben. Dit omdat je kindje dan levenvatbaar is, dus mocht eht dan komen dan leek het me wel fijn alles af te hebben. Ook ben ik vroeg begonnen omdat ik graag een hoop zelf doe en ik was bang dat later in de zwangerscap niet meer te kunnen. Hier is alles in grote lijnen dus klaar. De baby kan komen WEl moeten we nog een gordijntje kopen + ophangen en een luieremmer kopen. Maar dat zijn geen dringende dingen.
heir ook alles in grote lijnen klaar er moeten nog wat schilderijetejs opgehangen worden en ik moet nog even ruzie maken met de kast wantik weet niet waar ik alles wil leggen....
Ik heb gisteravond het bedje opgemaakt! Was zo gelukkig! Moeten nog wel een boel doen hoor, maar mocht die kleine nu komen hoeven we alleen nog maar te wassen en te strijken en op te leuken!
wij hebben het kamertje in de "kerstvakantie" afgemaakt. allemaal bij elkaar geraapte zooi die voor een deel nog geschilderd moest worden. we hadden nu tijd, dus het leek mij wel lekker om het af te hebben. je merkt toch dat je steeds minder zin en energie begint te krijgen en alles gaat steeds langzamer. dus ik vind het wel fijn dat het nu af is. foto's staan in m'n album.