Ik heb perle gevuld met basilicum/pijnboompitten gekocht (hamsterweken bij de AH dus meteen maar 2 stuks ) Maar nu ben ik compleet inspiratieloos hoe ik hier een lekkere maaltijd van kan ga maken... Ik maakte het wel eens met een sausje van mascarpone, pijnboompitjes, cherrytomaatjes en rucola maar wil nu wel eens wat anders proberen. Wie heeft lekkere ideeën?
Iewhlll ik heb gisteren ook verse pasta gekocht van de ah en leek wel of ik een meelbal zat te eten Had er overigens gewoon bolognese saus overheen gedaan..
Ik vind deze echt heerlijk! Ga het straks maken met verse groene pesto, mozzarella, gerookte kip, cherrytomaatjes en rucola... niet echt creatief vandaag dus maar wel lekker
Ik vind de gevulde pasta ook altijd lekker met wat gebakken paddenstoelen erbij. Daar kun je een roomsausje van maken, maar ook met alleen olijfolie smaakt dat heerlijk. Deze specifieke soort heb ik nooit gehad, ik ben allergisch voor pijnboompitten, maar het lijkt mij dat een paddenstoelenmixje er ook lekker bij is.
Ga die van jou dan ook eens proberen.. Ik heb de 4 kazen een keer gehad en had gisteren de volkoren ravioli gevuld met spinazie en kaas.. En beide proefde naar niks..
Blaadjes verse basillicum, cherry tomaatjes, mozzarella en pijnboompitjes met een dressing van tomatenbalsamazijn en basillicumolie, mmmm!