hoihoi Ik heb bij 4,6 en 9 weken bruin bloedverlies gehad! Inderdaad alleen bij het afvegen, maar ook 1 keertje gewoon in het inlegkruisje.. Zenuwen gehad, stressen, extra echo, maar helemaal niks aan de hand! Ze wisten niet waarvan het kwam, maar in ieder geval niet van mijn ukkie! Ind. je wilt die stress naast je neer leggen, maar dat gaat gewoon heel moeilijk, ik ken het allemaal! Maar probeer deze verhalen positief op te vatten, probeer te denken dat je niet de enigste bent, en inderdaad wat al eerder is gezegt, met stressen houd je een miskraam echt niet tegen, gaat het fout, dan gaat het toch fout! Makkelijk gezegt he? Helaas..ik weet dat het niet zo makkelijk is! Sterkte! kus miek
ben blij dat ik niet de enige ben! Of ja natuurlijk niet blij voor jullie, nou ja jullie snappen het! Ik heb de verloskundige gebeld en ik ga er 9 jan. naar toe en voor de echo moet ik bellen. Die krijg ik waarschijnlijk midden januari! Spannend. Ik heb nu wel pijn in mijn rug, hoort dat ook bij zwanger zijn?
Open ik net zelf mijn eigen onderwerp, zie ik 20 seconden later dat er al een topic staat. Sorry kan ik misschien op mijn zwangerschap schuiven haha, Maare ik heb het sinds vandaag ook, bruin slijmverlies op mijn inlegkruisje en tijdens het afvegen, ik de HA gebeld, bleek dat ik me geen zorgen hoefde te maken, het kan zelfs elke maand terugkomen. Alleen als je een erge bloeding kreeg zoals een menstruatie moest je contact opnemen met de HA. Succes x leeuwinnetje