Wij gaan een van deze dagen een Wii kopen. Ernkomt een nieuwe bundel uit vandaag of morgen die ik graag wil,dus daar wacht ik nog even op. Maar wie heeft tips wat echtheel erg leuk of ha dis is om erbij te hebben. Bij het pakketnzit Wii party en Wii sports. We hebben een zoontje van bijna 2 dus die zal ws nog iets te klein ervoor zijn helaas.
Ik heb wel een aantal spellen, maar de 'moeilijkere' spellen als Call of Duty vind ik te bewerkelijk en je kunt niet snel genoeg reageren etc. Maar bijv Ice Age is leuk Ikzelf gebruik m alleen nu nog voor de Wii fit om af te vallen (daarom gekocht). Maar mijn zoontje van 4,5 kan ook nog niet veel spellen er op spelen hoor (hoeft van mij ook niet, hij heeft een v tech).
Ik blijf mariofan en vind mario kart super mario bros toch wel 1 van de leukste spellen (vooral samen). Heb m ook pas een week en het is een omgebouwde met 145 spellen dus moet nog even door alles heen haha.
jep supermario bros ik hou eigenlijk niet van spelcomputers maar voor dit spel maak ik wel een uitzondering en mario kart met stuur ik heb bij mediamarkt zo'n bestuurding gehaald ipv die nunchuck (???) ligt makkelijker in de hand dan dat lange dunne ding haha Balance bord hebben we ook en wii fit plus en voor mn kinderen hebben we ook n soort fit spel gehaald met dora diego en kai lan die kan je ook spelen met t bord mijn zoon van bijna 3 vind t heel leuk
Een nunchuk is een aanrader Bij veel spellen heb je deze nodig. Zou jammer zijn als je een spel wilt spelen maar dat niet gaat omdat je deze niet hebt. Weet niet van wat voor spellen je houdt. Maar mario en mario cart blijven leuk. En las dat je iig de wii sport erbij neemt,die is zeker leuk