Hallo dames, Volgende week begin ik met gonal f te spuiten omdat clomid niet aansloeg. Heb van mijzelf geen eisprong. Ik ben onderbehandeling bij Geertgen bij dr.Ruis. Wat is weet ik dat ze daar fostimon en gonal f hebben. Nu maak ik me zorgen als deze medicijnen niet aanslaan, wat dan?? Is het dan meteen einde verhaal? Of krijg je met gonal f altijd een eisprong? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Je krijgt mbv hormooninjecties eigenlijk altijd een eisprong. Het is een puur hormoon, waar je lichaam op reageert. Clomid is een indirect en chemisch hormoon, wat soms geen resultaten geeft. Het is soms wel even uitzoeken op welke dosis je het beste reageert. Het kan zijn dat de eerste cyclus niet zo super gaat en dat de dosis bijgesteld moet worden, dus dan moet je wat langer geduld hebben. Maar voor de rest zou ik me geen zorgen maken!
Ons resultaat van deze behandeling tijgert nu vrolijk de kamer rond . Ik heb ook Gonal gespoten en was ook onder behandeling bij Dr Ruis. Je mag dan vaak ook nog pregnyl gebruiken, wat ervoor zorgt dat het eitje springt. Bij ons was het na drie van deze pogingen raak! Heel veel succes!
Hallo Nou dat geeft mij weer hoop. Toevallig dat je ook bij geertgen behandeld bent. Had jij ook geen eisprong van jou zelf? Of had jij een ander probleem? Ben blij voor je dat je nu een moeder bent geworden. heb je een meisje of een jongen? Ik hoop dat het bij ons ook snel raak zal zijn, die onzekerheid of je wel of geen kinderen krijgt maakt me soms gek, er overvalt me dan een angst. Wat vond jij van dr.Ruijs? Dus ik mag aannemen dat ik met gonal f altijd een eisprong krijg?
Daar kun je inderdaad vanuit gaan. Ik heb PCOS, twee jaar Clomid gebruikt wat heel wisselend aansloeg. Uiteindelijk ben ik er resistent voor geworden en reageerde ik er helemaal niet meer op. Daarna overgestapt op hormooninjecties en elke keer een mooie eisprong gehad!
ik ben ook onder behandeling bij geertgen en dokter ruijs. clomid sloeg ook niet meer bij mij aan dus nadat we van een groter ziekenhuis overgestapt waren naar geertgen mocht ik meteen aan de gonal. is inderdaad wel even zoeken maar je gaat er wel op reageren. er zijn meiden die reageren met 37.5 al op gonal en de ander heeft weer 150 gonal nodig.....heel veel succes meid!
hallo dames, Morgen is het dan zo ver, ga naar de gyn, (geertgen, dr.ruijs) en als het goed is krijg ik instucties voor te spuiten van gonal f en hoop dat ik weer een normale eisprong krijg. dan hebben we tenminste kans om zwanger te worden. ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat met het spuiten.