ik wil nu

Discussie in 'De bevalling' gestart door Alita, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha nee hoor niet nu maar vanaf volgende week mag het he...

Maar ik wil zo graag al bevallen....ook heb ik een gevoel dat het niet meer zo heel lang duurt...
    Wie doet er mee en is bijna uitgeteld:D

2. Meara

Meara Niet meer actief

Hahaha moet even lachen om je.
    Ik dacht ook dat ik toen sne zou bevallen maar duurde tot bijna 42 weken

Succes met de laatste loodjes

3. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja ik weet het....ikga ervanuit dat het tot 42 weken gaat duren hoor voor de zekerheid!!

4. Meara

Meara Niet meer actief

Dat is verstandig van je. Ik ging er niet meer vanuit en vond het eigenlijk helemaal niet erg omdat ze dan iets langer echt even alleen van mij was.

5. Alita

Alita Niet meer actief

ja is ook weer zo....maar bij een tweede zwschap heb je nog minder geduld lijkt het wel hahaha
    En als iedereen om je heen bevalt helpt ook niet echt...
    Maar eigenlijk vindt ik het nog wel goed zo en daarbij kan ik het me helemaal niet voorstellem straks weer een baby te hebben!!

6. Meara

Meara Niet meer actief

Dat herken ik. Iedereen om me heen beviel voor de 40ste week.
    van 14 zwangere was ik de enige de zo lang liep.

Ik ben nu ook minder geduldig. Moet nog minmaal 23 weken maar toch

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja wil net gaan zeggen...daar kom jij nog wel achter hahahahaha

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hihi Cindy :D

Ik wil ook hoor meid maar wacht nog wel ff tot een week of 38 ;)

Nee hoor ik zal ook wel overtijd gaan aangezien ik bij Jesse ook ben bevallen met 41+3.:$

9. Alita

Alita Niet meer actief

he wendy......ja ik ga van de eerste keer uit eigenlijk, als ik nu overtijd ga valt dat toch VIES tegen!!

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb sinds deze week ook echt zo iets van, laat maar komen!

Ben het nu echt beu, ik kan niet zo veel door mijn bekken en verhoogde bloeddruk en ik ben doodmoe omdat ik bijna niet meer slaap... Gisteren veel gerommel in mijn buik, veel harde buiken en voorweeen maar vandaag weer alles rustig..

pfff nog max 5 weken en een paar dagen..

11. Alita

Alita Niet meer actief

@Sandraske ja dat voorwerk en dan niks....grrr.. maar nog even.. en daarna zijn we het zo weer vergeten hahahaha

12. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Nou ik doe ook mee! Het mag gebeuren en ik wil het ook heel graag. Heb erg last van mijn bekken en kan bijna niet meer in bed liggen, ben het dus wel een beetje zat. En ik ben oooohhhh zo nieuwschierig hoe dat kleintje er uit ziet. Dus ik zeg kleintje kom maar!!!

13. Emmely

Emmely Niet meer actief

Owww ik heb er ook zo'n zin in. Mijn gevoel zegt telkens dat het wel eens eerder kan komen. Maar ja straks loop ik 14 dagen over tijd.. Wat natuurlijk ook kan. Heb nog niet eens verlof :) nog even blijven zitten. Na 1e wk verlof wil ik wel heeel graag bevallen denk ik ;) Wens jullie veel geduld toe met wachten!!
    Liefs Emmely

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    Belgiƫ
    haha... ik wil nog niet meteen eigenlijk... moet nog teveel doen ;)
    Tekstje verzinnen voor op kaartje, kamertje helemaal klaar maken (vooral gezellig maken eigenlijk...), koffer voor ziekenhuis is ook nog niet in de verste verte te bekennen... ah... ik heb het gevoel dat het wel nog even duurt, alles zit potdicht en beeb zit hoog.

Misschien gil ik binnen 2 weken wel dat ie eruit moet, maar voor nu... geen probleem! :) geduld genoeg

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat gevoel van ze komt eerder heb ik dus ook...
    Hier ligt ze al vast in mijn bekken en ik heb geregeld harde buiken.....

@Lady nou schiet maar eens op hahahaha

16. Robinabel

Robinabel Lid

12 okt 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    Ik wil ook al..... NU:D hahaha

Ik loop constant alles te vergelijken met mijn eerste zwangerschap, zo van : nou dit had ik toen niet zo erg.... zou ze eerder komen??

Eerste keer was bij 39,5 , ik hoop nu op ietsie eerder;)

Heb echt veel steken van onder, alsof er met breinaalden in mijn baarmoedermond geprikt word, wel pijnlijk maar voor mij toch weer tekenen dat het rommelt;)

Laat maar komen wat mij betreft:D

Liefs Sandra

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Robinabel, hier dus hetzelfde...eerste keer met 39,5..
    Nu heb ik al zoveel last dat ik denk dat het deze keer eerder zal zijn...
    Ook ligt ze al vast in het bekken is dat een teken?

18. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    oohh ik vind het zo spannend worden, elke dag denk ik we zijn weer een dag dichterbij. Ik heb veel harde buiken en heb ook vaak soort menstruatiepijn!! zullen het voortekens zijn dat het niet lang meer duurt???

19. Robinabel

Robinabel Lid

12 okt 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    Dat het al vast ligt wil ook niks zeggen, bij mijn vorige bevalling lag het bij controle vast maar op het moment van de bevalling toch niet!:( Nu is het bij mij alwel ingedaald maar het hoofdje kon nog een beetje bewogen worden!8)

Ik heb besloten nu maar op zoek te gaan naar die slijmprop waar ik veel over hoor hahaha:D
    Vorige keer overigens niks van gezien.

Hebben jullie dat nou ook als je bv snachts wakker word , en je hebt ff lekker geslapen je meteen aan je buik denkt, en bang bent dat je op de baby hebt gelegen zeg maar? ik kan meestal niet slapen tot ik weer beweging gevoeld heb:)

Liefs Sandra

20. laico

laico Actief lid

22 okt 2009
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier mag de kleine spruit er ook binnenkort uit hoor. Maar mag nog zeker een weekje duren. Zit met eigen bedrijfje en moet nog wat afwerken ;), hihi.

Vorige keer bevallen bij 39/1 dus ben benieuwd of het nu ook weer eerder zal zijn.....ik wacht (on)geduldig af :D!

Deel Deze Pagina