Hallo, Ik weet niet of iemand dit weet maar ga het even proberen duidelijk uit te leggen Ik heb mijn abbo van t-mobile verlengd bij gsmweb. Heb hem 4 maanden van te voren verlengt met een blackberry plus BB-abbo. Op dit moment heb ik nog relax en web&walk plus. Ik vandaag mijn BB binnen, helemaal blij. Wil ik gaan pingen krijgt die andere persoon mij niet door die ik probeer toe te voegen Dus ik denk doe ik even wassapp installeren dan kunnen we wassapp-en. Doet ie dus ook niet Nu dus de vraag: Kan ik die dingen niet omdat mijn BB-abbo nog niet is ingegaan? En zou die echt pas eind Januarie dan ingaan? Zou ik echt niet leuk vinden. IK WIL PINGEN!!!! Daarom heb ik em stiekem ook Hoop dat het duidelijk is en dat iemand dit weet. Ben gefrustreerd
volgens mij gaat je abbo pas in als je vorige abbo is afgelopen. misschien anders even de winkel bellen?
Ja ga morgen wel bellen naar T-mobile zelf, maar ben zooooo ongeduldig. Vind het echt heel heel heel jammer als ik zolang moet wachten met pingen haha Maar betekent dus dat je altijd een BB-abbo moet hebben voor een BB. Alleen internet is dan niet genoeg
Je moet inderdaad een speciaal internetabonnement voor de BB hebben: web 'n walk en instant e-mail. Volgens mij gaat je abbo pas in als de oude is afgelopen, maar wat ik toentertijd heb gedaan, is alvast een BB-internet abonnement bovenop mijn oude abonnement afsluiten. Dan betaal je 11 euro per maand extra, en kan je alvast pingen etc. Ik heb mijn T-Mobile abonnement ook verlengd via GSM Web, en heb toen ook een BB genomen. Ik bleek toen een heel nieuw abonnement te krijgen, waar dus ook weer aansluitkosten voor gerekend werden! Het blijkt dat dit heel vaak gebeurt bij GSM Web. Gelukkig kreeg ik vorige maand een e-mail dat T-Mobile de aansluitkosten toch weer gaat terugbetalen aan mij. Hou dit dus goed in de gaten!
Ja ik had de vraag ook maar even gesteld op het t-mobile forum en kreeg daar ook het antwoord dat die pas ingaat als mijn oude verlopen is. Die persoon zei dat ik even klantenservice moet bellen en heel lief moet vragen haha Ik heb nu web &walk plus en die is duurder dan BB abbo dus vraag wel of ze wel BB abbo willen activeren en dat ik nog wel de oude betaal tot ie verlopen is Ja en gsmweb is niet altijd even snugger. Heb vorige keer daar ook verlengd met een telefoon voor 1 jaar. Kreeg uiteindelijk een mail dat ze de tel niet meer hadden en ik een ander moest kiezen. Dus ik kies een tel die 2 jaar abbo nodig had en wilde hem dan maar met 2 jaar velengen. Zeiden ze, nee we hebben 1 jaar al doorgevoerd bij t-mobile dus kunnen we niet meer wijzigen Ik zeg hallo!! jullie kunnen toch niet mijn abbo al verlengen terwijl jullie de telefoon niet eens kunnen leveren??? Zij vonden van wel. Ik zei dat ik getekend heb voor abbo EN telefoon dus niet mijn probleem. NOu na wat wetsartikelen om hun hoofd geslingerd te hebben kon het dan uiteindelijk toch. Maar goed dat is weer een ander verhaal haha Ik ga zooooo hopen dat t-mobile dit voor mij wil doen.
Dan zal ik als ik jou was bij de vodafone winkel een prepaid kaartje kopen voor de blackberry, kost je tot het einde van het jaar niks, dus je kan dan pingen internetten enzo, en het kaartje kost 20 euro
Oh maar gaat internetten dan niet van je beltegoed af ofzo? Dat zou dan betekenen dat als je daar prepaid hebt dat je gratis mag internetten? Of snap ik het niet
Ben even bij de site gaan kijken maar idd. Je kan dan tot 31 dec gratis gebruik maken van de blackberry diensten. Moet ik daarna alsnog tot 31 jan wachten haha. Maar logde net in bij t-mobile en normaal zie ik dan staan wat voor abbo ik heb en hoelang en hoeveel bel min maar dat is nu weg en kan ook niet kijken. Misschien zijn ze het aan het aanpassen. Want volgens mij laten ze het wel nu al in gaan. Ik verleng altijd 4 mnd van te voren en ik weet nog dat ik voor het eerst een internet bundel nam en die ging ook al gelijk in. Volgens mij Weet het ook niet meer. Ik zal het af moeten wachten tot morgen In ieder geval bedankt voor de reacties
Ik werk voor t-mobile klantenservice Je BB abbo gaat pas in op de datum dat er voor staat, in januari geloof ik dan bij jou. Wat je kan vragen bij de klantenservice is dat ze je w'n'w van je huidige abbo alvast omzetten naar Instant email, zodat je alvast gebruik kunt maken van je BB. Je betaald voor instant email (dit is de internetbundel die nodig is voor de BB zodat je kunt pingen enkunt internetten met de BB, hiervoor moet je ook een account aanmaken) maar 2 euro meer, ik geloof 11,90 euro per maand. Weet niet of dit veranderd is aangezien ik nog met zw.verlof ben
Ja ik heb net gebeld en kon idd me W&W omzetten naar BB. Ben volgens mij goedkoper uit want ik heb W&W plus. Die kost 14,95 dus dacht dat er daar moeilijk over gedaan kon worden maar niet dus Over een half uur kan ik mijn telefoon instellen zei. Ben zoooo benieuwd. Ben echt heel blij met me BB Bedankt voor je advies in ieder geval en geniet lekker van je zw.verlof
ja klopt die werkt pas als je oude af is maar als je wireless aanzet op je blackberry en thuis draadloos hebt kun je iig alvast pingen ik ping ook altijd via me eigen internet thuis