Hoi iedereen, ik doe nu al een weekje mee met moeders voor moeders. de eerste dagen had ik niet zo last van de geur van de flessen omdat ik verkouden was, maar sinds 4 dagen is mijn neus weer open en kan ik ECHT niet tegen de geur van het conserveermiddel wat erin zit. Ik moet de hele tijd mijn neus dichthouden en zodra ik per ongeluk even adem wordt ik echt supermisselijk en ga ik kokhalzen. Zijn er nog meer meiden die dit hebben? Ik vraag me echt af hoe ik dit nog 7 weken vol ga houden?? ik kan ook niet aan mijn vriend vragen of hij de urine er dan in giet, want hij is meestal niet thuis (sochtends is hij al werken en savonds is hij naar school) Ik hoop dat jullie nog tips hebben, want eigenlijk wil ik er niet mee stoppen omdat ik zelf ook pregnyl gebruikt heb, maar de geur is zoo vreselijk !
Jeetje wat vervelend dat je zo misselijk wordt van die geur, ik had er de vorige keren wel last van. (vroeger was de geur echt veel erger) maar nu heb ik er geen last van. Misschien proberen je adem in te houden terwijl je het er ingiet, ik weet het anders ook niet
Die geur is idd walgelijk.... Helemaal als de fles wat voller raakt, ik werd er gelukkig niet misselijk van. Ik hield idd altijd mijn adem maar in en probeer zo ver mogelijk met mijn neus van die pot af te zitten, dan héél snel overgieten. De geur was bij mij ook 1 van de redenen dat ik er tegen het eind minder consequent in werd.... Succes er mee.
Ik zorg dat ik mn adem al in hou op het moment dat ik de fles open maak. Dan heel snel de urine erin gieten en nog sneller de dop er weer op. Als de fles eenmaal weer dicht is kan je wel weer adem halen! Suc-6! Liefs. DD
Ik heb dat bij onze eerste ook gehad. Zo erg dat ik op het punt heb gestaan om er helemaal mee te stoppen..... Toen ik MvM erover heb opgebelt zeiden ze dat het scheelde als je de lege kannen een poosje in de tuin zet (niet in de regen natuurlijk) en dat dit geen kwaad kon. Misschien eens navragen of dit nog steeds hetzelfde is?!?! Succes!
Wat vervelend. Ik vond de geur echt heel erg meevallen eigenlijk en had er verder geen last van. Ik heb een paar dagen gehad dat ik er wat gevoelig voor was en toen hield ik inderdaad ook even mijn adem in.
Ik kreeg de tip: zet ze even buiten neer zonder deksel. (Ivm de regen onder een afdakje of binnen naast een open raam kan ook). Na even is de geur bijna helemaal weg!
het zijn vooral de flessen waar ik dan al wat urine in heb gedaan, ik heb namelijk 4 flessen beneden en 4 flessen boven en zo verdeel ik het dan maar. ik hou nu idd gewoon mijn neus dicht, maar leuk is anders !
Jaaaaa, zo vies! Ik heb dat ook, ging iedere keer bijna over mijn nek. Deed ook echt - dop eraf - gieten - en heel snel dop er weer op. Bahbah wat een lucht. Het is wat jij zegt echt misselijkmakend. Urine is nog lang niet zo vies ruikend, als het conserveer.
ik had het ook bij mijn zoontje! Maar goed ik was toen zelf al echt heel erg misselijk dus die bussen deden mij niet echt goed. Voor deze zwangerschap heb ik besloten om er dus niet aan mee te doen. Ik kon gewoon weg echt niet tegen die geur, en wilde het mezelf dit keer niet nog een keer aan wagen...
ik was ook 13 weken misselijk en overgeven mar heb trouw in de flessen gepiest..ik werd ook misselijk van de lucht maar wilde me niet aanstellen dus kop op, neus dicht en piesen maar!
Ik plas meteen in de bus, dus niet eerst in de 'maatbeker' en dan in de bus. Ik vind dat ook met de geur schelen
Even buiten luchten helpt echt heel goed vind ik!!! Even deksels open en buiten laten staan! En anders neus dicht! Doe ik ook!
Bij de eerste wist ik niets van moedersvoor moeders af bij de tweede heb ik alle weken meegedaan die ik mee kon doen. Nou heb ik het niet gedaan omdat ik gewoon niet tegen de lucht kon. Je zou het buiten kunnen overgieten dat werkt wel.
Ik had er ook zo'n last van. Ik deed steeds een knijper op me neus als ik de flessen open deed.. Scheelde echt.. want als ik het wel rook stond ik gelijk te kokhalzen en te kotsen.. En met de knijper niet!
Ik ben ook al 8 weken kots misselijk maar urine opvangen blijf ik doen! Gewoon met ingehouden adem even snel de maatbeker leeg gieten kleine moeite.
Ik heb het zelf hard nodig gehad de hCG. Vindt het soms best een opgaaf zeker s nachts en s ochtends, maar als ik dan bedenk wat voor wonder er in mij groeit met hulp van al die dames die met ingehouden adem de flessen vullen ga ik zeker gewoon door. Kleine moeite waarmee ik een evt. volgende vrouw een enorm plezier kan doen!!