zou ik toch al zwanger kunnen zijn de 1ste ronde

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door c84, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c84

c84 Lid

7 mrt 2011
    85
    0
    0
    ik ben in dec gestop met de pil en mn eerst cyclus na het stoppen was 12feb en 12maart moet ongv mn volgende cyclus zijn maar just op 12maart tijdesn het winkelen verlies ik licht witte vloeibare iets mn ondergoed was helemaal nat haha bhaaa
    maar goed dacht niet te veel bij na denken eerst keer zal wel nog niet raak zijn, zal weer ong worden dacht ik zo... en svond voel ik echt steken aan de linker kant van mn eierstok trek gevoel het deed echt pijn moest bijna overgeven van de pijn en dag erna is wat minder geworden maar ik voel nog steeds zn druk gevoel als ik een strakke broek aan hed:)en nu als ik opsta en zit voel ik die druk ook nog steed... ik ben wel moe de laatst paar dagen smorgens kom ik mn bed echt niet uit maar goed ik slaap ook wel slecht moe ik zeggen gaan zoveel dingen door mn hoofd zal ik zwanger zijn ?:( ik er gek bang van en nu heb ik last van niet echt keelpijn maar net of mn klieren onstoken zijn als ik mn hoofd naar achtere doet ,doet het gewoon pijn en dag erna had ik wat licht waterig buljes in mn mond en die doen ook gehoorlijk pijn en verder voel ik nog nix van misselijkheid nix of mnlichaam hou me gewoon voor de gek pffffff:x
    maar zaterdag gaan we een test doen dan zou ik ongv een wwek overtijd zijn please laat het raak zijn:(

2. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    wie weet, het is natuurlijk mogelijk dat het in de 1e ronde raak is! succes met testen.

3. c84

c84 Lid

7 mrt 2011
    85
    0
    0
    :):(dankje ik hoop het zo

4. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Bij ons was het ook in de eerste ronde raak, had het helemaal nog niet verwacht!

Enigste manier om het te weten is een test te doen.
    Waarom wacht je zo lang met de test? je kunt in principe al een test doen op de dag dat je ongesteld had moeten worden toch?

5. c84

c84 Lid

7 mrt 2011
    85
    0
    0

thxs voor je bricht
    nou ik ben nog al onregelmatig en onzekerheid:$denk ik
    nou ik had van morgen een test gedaan en wat denk je dikke negatief fijn is dat heb ik me echt de hele week moeten in houden en nog ngt maar goed jammer maar ik bne ook nog steeds niet ongs dus ben benieuwd en die trek gevoel pijn aan mn linkerzijde heb ik nog steeds en de laatst paar dagen ben ik moe en duizelijk maar goed ik werk ook veel omdat ik een eigenzaak heb dus veel verantwheid .....maar goed ik wacht weer een paar dagen als er nog steeds nix is dan moet ik maar eens afspraak maken met de huisarts:)
    hou jullie op de hoogte
    grjes

Deel Deze Pagina