Vraagje BSO 8+ kinderen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mel, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    ik zou dit aankaarten bij de ouderraad... neem aan dat hun hiervoor ook toestemming hebben moeten geven en waarom hebben zij dit dan goedgekeurd?!
    hele rare regel in ieder geval! ik zou er ook niet blij mee zijn!

je zou haast gaan denken aan een hele nieuwe opvang, mits er iets in de buurt zit waar ze wel van 0 tot 12 bij elkaar opgevangen worden....

2. dt50

dt50 Actief lid

5 jan 2009
    215
    0
    16
    Ik snap het... je zoekt een gastouder..

Ik heb anderhalf jaar beide kinderen op 2 verschillende opvangs gehad. 5 km bij elkaar uit de buurt. !,5 jaar was dat te doen. Maar ik heb de vlag uitgehangen toen de jongste 4 werd/

3. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Hier van 4 tot 12 en ik ook 1 kind:) en ook nog eens om het hoekje, hooguit 3 minuten lopen.

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik vind dit echt heel raar en zou er zelf ook niet mee akkoord gaan.

Mijn oudste is 8 en wij wonen in een heel rustig dorp, maar hij mag echt nog niet alleen naar huis fietsen vanaf de BSO van mij en al zeker niet in het donker. Ik ben ook altijd net op het nippertje thuis om ze op te halen, dus ik zou ook niet willen dat hij zomaar alleen naar huis ging, met het risico dat daar nog niemand is. Zeker niet als je eerst nog je twee andere kinderen op 2 locaties moet ophalen.

Is er een andere opvangorganisatie waar je voor kunt kiezen of zit je gewoon gebonden aan deze club? Of is een gastouder voor je schoolkinderen misschien een optie?

Deel Deze Pagina