Hoi meiden, We wilde eigenlijk geen duowagen kopen maar nu mijn dochter van 21 maanden vanmiddag tijdens het wandelen weer zei tillen tillen en ik haar toen maar heb gedragen en tegelijk ook mijn kinderwagen heb geduwd klinkt een duowagen ineens wel erg aantrekkelijk haha Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven ik zag bijv. De topmark tandem (en je had nog meer merken die ongeveer hetzelfde model wagen zijn) maar ik vroeg me af trilt dat niet heel erg met lopen en dan gaat het vooral om mijn zoontje want voor mijn dochter maakt dat níet veel uit.
Ik heb via MP een mooie Maclaren Techno Twin op de kop getikt, moet 'm nog in gebruik nemen (baby is er nog niet ) maar het proefritje was goed!
Ik heb een Kees gekocht vorige week, nieuw via internet. Helemaal happy mee en was 268 euro kwijt. Is er wel 1 met de kindjes naast elkaar, ze hebben ze ook achter elkaar. Mag de site niet vermelden volgens mij maar google er maar eens op
ik ga zat bij een kees tandem kijken,2 de hands via mp maar ziet er als nieuw uit op de fotos,achter elkaar omdat naast elkaar echt niet door onze voordeur kan. wild eerst de abc zoom aanschaffen maar deze word me toch ook 2 de hands te duur. ik schaf m aan omdat zwanger ben van nr 2,14 weken , en mjn dochter nu pas 10 mnd is ben van plan m alleen te gebruiken als ik alleen wegga... gr gemma
wij hebben op mp de abc zoom gekocht. we hebben al een rondje gereden met alleen emily in de wagen. hij rijd erg goed. ik kan nog niet zeggen hoe het is met 2 kindjes want onze zoon is nog niet geboren. voor ons was een duowagen erg noodzakelijk omdat onze dochter 14 maanden is als onze zoon geboren word en ze nu pas net kan staan.
Wij hebben een Urban Jungle duowagen. Tweedehands van marktplaats, nog in goede staat en een prima prijs. Erg fijne wagen, prima te besturen met éen hand en zeer stabiel.
Wij hebben er wel een naast elkaar en deze past prima door de deur. WIj hebben een easy walker, nu met reiswieg en later met 2 buggyseats. Ik vind naast elkaar gezelliger en ze hebben meer ruimte en jij heb meer boodschappe ruimte. Deze is super licht kun je met 1 vinger draaien, is lichter als onze enkelen mutsy. Ik heb hem 2dehands via marktplaats voor 300 euro kostennormaal 900 zoveel. Hij ziet er super uit, zitten zelfs nog "haren "op de wielen zo weinig is er mee gereden. Succes met je keuze. En ohh ze kunne prima in de auto hoor, ze zijn erg plat in de vouwe. Ze blijven breed natuurlijk maar wielen kunne eraf bij ons past hij is een gewone hatchback.
gewoon even ter overweging, een draagzak/doek (een ergonomische) heb je al vanaf een euro of 70/80 dan kun je de buggy voor je oudste meeneemen. Succes!
ik heb een jane powertwin. dat is een 3 wieler en hij is echt geweldig! er kan ook een maxi cosi op. Ik heb 3 duowagens gehad. 1 graco tandem de mutsy duoseat en deze. maar de jane is verreweg de beste. super wendbaar, stuurt erg licht en makkelijk in te klappen. (waarom ben ik al aan de 3e toe zal je je afvragen?) ik had eerst de graco maar woonde erg klein en had dus: een gewone buggy een zapp (zodat de maxi cosi erop kon) een kinderwagen (kon de maxi cosi niet op) en een tandemwagen. ik vond dit veel te veel en heb toen dus een mutsy aangeschaft, dan had ik 1 onderstel voor de reiswieg/wandelwagen maxi cosi en de duo. nadat ik dacht dat mijn oudste wel op het plankje kon blijven staan heb ik de duoseat van mutsy verkocht. echter had ik me daar enorm in vergist ze stapte er steeds af en was soms te moe om te staan enz enz enz. via marktplaats heb ik de jane powertwin gekocht. echt voor een prikkie (30 euro) het is een 3 wieler en als alleen mijn jongste erin zit zet ik het het voorste wiel van de zwenk af en trilt het niet. en hij is echt super super licht te besturen. zal even de voor en na delen opnoemen van de wagens die ik heb gehad. graco voordeel: makkelijk in te klappen. neemt ingeklapt niet veel ruimte in. nadeel: erg lang en door de kleinere wielen moeilijker te besturen op bijv zand,sneeuw e.d mutsy duoseat. voordeel: past gewoon op het onderstel van mutsy is niet erg lang. grote luchtbanden nadeel:vond hem best zwaar te besturen,leek me niet lekker liggen voor de jongste. ook al was ie plat. lastig te vervoeren in de auto. en vond het af en toe eng wiebelen. de jane, voordeel. neem ingeklapt niet veel ruimte in, het achterste zitje kan helemaal plat,de voorste kan ook half liggend. er kan ook een maxi cosi op. loopt erg licht ivm de grote luchtbanden. nadeel: het is een 3 wieler dus af en toe wel even opletten. aanschaf prijs is zowel nieuw als 2e hands best duur. je moet er echt tegen aan lopen. is voor zover ik weet niet meer in nederland te koop dus evt onderdelen zijn lastig te vinden.
Ja ik heb een draagzak maar hij word alleen maar zwaarder en als ik met mijn dochter naar het speeltuintje loop en ze wil glijen moet ik haar er op tillen en als ik dan ook een draagzak om heb is dat niet handig
Wij hebben via marktplaats een Childweels naast-elkaar-wagen aangeschaft en het is een prachtding, hij pas alleen niet door de voordeur . Die staat dus in de garage en dan zien we wel hoe we het gaan doen. Het is waarschijnlijk lekker weer als de kleine geboren wordt dus dan draag ik de kleine naar de garage terwijl de oudste gezellig meeloopt. Ik zie het ideale plaatje al helemaal voor me .
Ik hád voor mijn gokindje de urban jungle mountain maar die beviel mij dus niet. Mijn manneke heeft er echt moeite mee als hij niet om zich heen kan kijken blijkt nu(sinds we fietsen hebben we dit door, dit vindt hij prachtig!). En ik kon de baby niet naar me toe zetten maar daar heb ik me nu bij neergelegd, kan niet aan alle wensen voldoen hihi.. Daarnaast nam hij echt heel veel ruimte in, zelfs ingeklapt! Heb nu een achter-elkaar wagen aangeschaft omdat de oudste hierbij vrij kan kijken! Ik heb voor 50 euro de X-Adventure Tandem Quicksilver gekocht, met één grote kap. Wat een geweldig ding!! Heb er met R mee gereden, hij is echt oerdegelijk en de kleine man vindt het geweldig! Baby ligt lekker beschut dus dat is ook heel erg fijn! Maargoed, heb hem nog niet met twee kindjes gebruikt dit duurt nog even!
Ik heb de phil en teds, nieuw is hij best prijzig en de nieuwe types kan je nog niet op marktplaats vinden, maar er zijn wel oudere types die te koop zijn. Daarnaast heb ik ook een draagzak aangeschaft....kan ik het afwisselen. Mijn kleine man is 22 maanden als de baby komt dus vond een duowagen ook wel een must. Ik ben zeer tevreden over de phil en teds, vervoer er nu soms ook 2 kleintjes in als ik op mijn nichtje pas van 1.
Ik heb ervaring met de topmark tandem en ben er erg blij mee. Hij trilt niet mn zoontje ligt er heerlijk in. Mijn dochtertje vind het ook erg leuk vooral dat bakje voor waar ik lekkere stokjes indoe of haar drinkbeker zo blijft ze nog beter zitten Dochtertje was 1,5 toen mijn zoontje werd geboren. En hier is het ook tillen tillen.. Dus vooral met boodschappen ideaal ze trekt dan ook niks uit de schappen. Ideaal ook een enorme boodschsppenmand eronder! Zoontje is nu 4,5 en past nog in het babynestje al zal het niet heel lang meer duren. Wij hebben daarom ook voor erbij een buggyboard gekocht op marktplaats. De tandemwagen koste iete boven de 200 euro dus dat vond ik een mooie prijs en nu weet ik ook dat ik er heel veel plezier van heb.
Hier ook twee kids die 20 maanden schelen. Ik ben ontzettend blij dat ik wel een duowagen heb. En wij gebruiken hem ook als we met z'n 2-en weggaan. Ideaal. Phil & Teds. Nieuw, best een uitgave, maar gezien het feit dat de rest van de uitzet (op de autostoeltjes na) van MP komt zo'n beetje, vond ik het best kunnen. Nu mag ik ook graag lopen en hebben we ook een hond die toch regelmatig naar buiten moet, maar ik zou hem niet willen missen. Als ik sommige moeders/vaders zie worstelen met kinderen die geen kant meer op willen of niet meer op het plankje blijven staan of compleet de andere kant op rennen ben ik maar wat blij dat ik de oudste af en toe nog even op kan pakken en in de wagen kan zetten.
Hier ook een topmark tandem, maar heb hem nog niet in gebruik dus echt ervaring heb ik niet. Maar ik zou zeggen: ga eens naar een babywinkel en probeer wat verschillende modellen uit. Dan weet je vanzelf wat je fijn vindt en welke duowagens je veel vindt trillen of juist heel degelijk vindt. Ook heb je dan een beter idee van de groottes van de wagens. Eventueel kun je m dan alsnog via marktplaats aanschaffen. De topmark tandem viel mij namelijk juist heel erg mee, van plaatjes op internet dacht ik dat ie vrij wiebelig zou zijn maar ik vond m in de winkel wonderbaarlijk stevig!