vraagje buggy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bettypalma, 23 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bettypalma

5 aug 2012
    75
    0
    0
    eigenaresse van restaurant op la palma
    la palma
    Ik kom binnenkort naar nederland enwil dan graag voor een buggy kijken,nou heb ik hierveen beetje gekeken waarin men zo rondrijdt en ben een beetje geschrokken hoe die kindjes erin zitten te stuiteren.
    Ik vind die kleine plastik wieltjes maar niks.
    Wemgaan hier toch wel vaak ofroad of naar het strand.
    Iemand een tip voor een buggy .
    Thx:)

2. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Een buggy heeft altijd kleine plastiek wieltjes.

Daarmee kan je inderdaad niet over het strand rijden.

Voor het strand heb je toch een echte kinderwagen nodig. (zoals maxi cosi mura, of Bugaboo) Deze hebben grote luchtbanden.

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Met een buggy off road en op het strand gaat ook niet. Wij hebben een kinderwagen met luchtbanden (Mutsy) en dat gaat prima in het bos etc. Strand is geen doen kan ik je verklappen, bij meer dan 2 cm zand kom je niet meer vooruit.
    Als je echt het strand op wil kan je beter een draagzak aanschaffen. Overigens heb je op sommige stranden wel een pad van betonplaten zodat je vanaf de strandopgang wel naar de strandtenten kan lopen. Hier op Kijkduin is dat zo en in Scheveningen kan je vanaf de boulevard naar de strandtent, maar dan wel weer met een trap.

De reden dat die kids die jij ziet alleen maar in een buggy zitten is omdat je dat mee kan nemen op vakantie, een kinderwagen is daar te groot voor.
    Misschien dat je van iemand een kinderwagen kan lenen? Of als je er wat langer bent, eentje tweedehands kopen?

Deel Deze Pagina