hulp nodig!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Spanish, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Meiden!

Ik heb jullie hulp nodig!
    ik heb een predictor vroege test gedaan
    en ik zie tot mijn verbazing een licht lijntje verschijnen.

Nou moet ik toegeven dat ik me al een aantal anders voel
    heb een gevoelige onderbuik me borsten doen zeer
    en bovenop alles heb ik vanncht ook nog eens raar gedroomd dat ik zwanger was en beviel van een jongentje is dat normaal?

Anyway ik heb jullie mening nodig ivm of ik nou gek ben of niet of dat jullie ook het lijntje zien? foto staat in me album!

liefs xxx

2. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

hoop dat je zwanger bent hoor...

maar heb hier de laatste tijd nogal veel negatieve verhalen gehoord over die test... dat hij veel vals positief test....

zou dus nog ff afwachten en dan nogmaals testen met een andere test...

succes

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

ja idd..

heb het met me vriend er ook over gehad het weekend nog even afwachten en dan maandag nogmaals een test doen van clearblue

Maar mijn gevoel zegt echter wel dat het raak is..
    loop al een dikke week met een zeer gevoelige onderbuik
    en heb het gevoel dat het wat opgeblazen is van binnen
    Weet niet of dat een symptoom is wat er bij zou kunnen passen bij een eventuele zwangerschap, omdat ik met me eerste nergens last van heb gehad!

xxx

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    ik heb er een aantal in mijn album staan, en ben zwanger.

ik help t je hopen. maar heb er ook negatieve verhalen over gehoord.

mss ff een ander testje er tegenaan gooien heb ik ook gedaan. en de streepjes liegen er niet om.

5. Spanish

Spanish Niet meer actief

jaa idd.. hoop het zo.. heb ook al sinds vandaag wat ongi gevoel maar niet ongesteld .

maar het streepje is niet super donker.. anyway mijn laatste cyclus was 25.. zou overmorgen ongi moeten worden.eworden..
    . en zondag ben ik pcies een maand niet ongesteld geworden

ben zo zenuwachtig!!

xxx

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

*** zucht***

Wat mij betreft schaffen ze die vroege testen direct weer af want er zijn zooooooooooooveel meiden die vage testen hebben op zp en uiteindelijk niet zwanger zijn.

Ik heb het idee dat je eigenlijk zelf al weet dat je zwanger bent, maar dat je het pas gelooft als de test het zwart op wit aangeeft. Ik wist beide keren zelf ookal dat ik zwanger was, op een of andere manier voel je het toch aan. Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

nou ik zou echt nu als de donder naar de kruidvat rennen en daar 2 voor 5 euro kopen, als daar een streep op staat weet je het zeker. ik heb namelijk (net als nog veel meer mensen waar ik mee gesproken heb op dit forum) 2 cyclussen achter elkaar met vroege predictor getest, 2 keer een streep gehad, en 2 keer was kruidvat ontzettendddd negatief daarna. geen miniscuul streepje te bekennen, en werd ook gewoon ongesteld op mijn NOD dag.

heb ook ergens een foto geplaatst van die test,,,,, zal ff kijken of ik de link hier neer kan zetten...

ik hoop voor je dat ie bij jou ook klopt, anders ben je 1 van de vele waarbij die test gewoon niet deugt....

ik ga voor je duimen!!! enlaat het nog even weten.. ik denk dat positieve verhalen over die testen ook zeer welkom zijn hier :D

liefs muis

8. Spanish

Spanish Niet meer actief

jaaaa zo'n soort test had ik gister ook !!
    maar mijn onderbuik is wel super gevoellig en me spijkerbroek doet me zelfs zeer onderin de buik

xxx

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

waarom haal je niet even een kruidvat test dan? dan weet je het zeker! :)

10. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haha ik zou het graag willen maar vandaag wordt het m niet
    want dan moet ik 8 km fietsen door de regen heen met me kleine meid
    dan zal ik tot morgen moeten wachten dan heb ik de auto weer :)

vind het wel super spannend me vriend zei gister dat me borsten ineens imens groter waren geworden en me tepels wat donkerder..

afwachten dus :)

liefs xxx

11. Stier11

Stier11 Bekend lid

26 mei 2008
    811
    0
    16
    Begeleider van jongeren met gedragsstoornissen
    Huisje Weltevree
    Ja, dat zou ik ook doen, nu blijf je in onzekerheid....

12. Spanish

Spanish Niet meer actief

normaal als ik ongesteld moet worden, en ik zet druk op me buik krijg ik luchtbelletjes vanuit de baarmoeder mond, dan weet ik dat het openstaat

maar nu zit ie nog potdicht goed teken?

xxx

13. muis26

muis26 Fanatiek lid

hihi dat zou ik niet weten, nooit op gelet :D heb je niet een vriendin die ff een test kan kopen voor je? waar woon je? hihi anders breng ik wel 1 langs. ik zou echt niet kunnen wachten!

naja anders morgen... wel spannend hoor, misschien klopt ie bij jou wel. ik hoop het voor je.

ennuuhhh 8 km fietsen naar de winkel? woon je in de middle of nowhere? lijkt me ook best lastig!

liefs Muis

14. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haha nou!!!

ik woon in de stad.. maar aan het randje
    en de kruidvat hebBen we hier in deze wijk niet alleen
    in de city :) En die is 8km verderop hahaa en aangezien het hier in leeuwarden spoelt :) heb ik er niet voor over om zeiknat op de fiets te zitten met de kleine meid geheh :D

Dus dan maar me geduld ophouden en wachten tot morgen haha :D

xxx

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

oke :D ja hier regent t ook de hele tijd BAH. nu komt net t zonnetje door gelukkig.
    Grappig leeuwarden. ik heb 19 jaar in sneek gewoond :D

ben zoo benieuwd morgen. ga heleboel duimen voor je!

16. Spanish

Spanish Niet meer actief

jaa hier is het nog potdicht :(

Jaaaaa! ik ben wel zwaar zenuwachtig!
    heb de hele ochtend al last van me onderrug en me buik is zwaar gevoellig heb het gevoel dat me spijkerbroek ook wat strakker zit dan anders..

hou je op de hoogte :D :D :D :D HEEEL hard duimen haha :D
    xxx

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

leuk leuk!!!
    ik doe een HCG dansje voor je!!!! dansss dansss danssssss

wij zijn ook bezig voor de 2e. wil 2 lekker snel op mekaar..... heb voor t eerst sinds ik ongesteld ben regelmatige cyclussen nu.... 2 keer achter elkaar precies 28 dagen!!! maar helaas niet raak.. misschien deze maand. ik ga alleen geen predictor meer kopen!!

en die van kruidvat zijn echt super goed. vorig jaar teste ik al 4 dagen voor mn NOD licht positief met die dingen. en was ook echt zwanger, al die andere keren waren ze enorm negatief. dus geen getwijfel :)

nou ik ga sam uit bed halen die is zo hard aan het trappelen dat ik m hier beneden hoor bonken hihi

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

en en en en???????? :D

Deel Deze Pagina