Donderdag is mijn NOD en ik heb enorme testdrang. Zondag had ik een witte zwangerschapstest, maar mijn lijf doet raar en ik moet iets met dat gevoel. Dus deed ik (heel dom misschien) een ovulatietest. Ook omdat ik hier wel eens heb gelezen dat die positief is bij zwangerschap. Nu dacht ik, als die wit is, dan heb ik mijn rust. En ze zijn nu eenmaal een stuk goedkoper dan zwangerschapstesten. Maar nu heb ik een best duidelijke streep geplast. Net een beetje lichter dan mijn streep bij een LH-piek. In de dagen voor mijn vruchtbare periode is ie normaal gesproken helemaal wit. Nu ben ik benieuwd naar ervaringen. Wie had ook een duidelijke streep en bleek wel/niet zwanger. En ja, ik kan gewoon een zwangerschapstest doen natuurlijk, maar ik durf het nog even niet ivm teleurstelling. Ben gewoon erg benieuwd naar ervaringen. Mijn streepje is dus niet wat je een knaller noemt (dat is ie tijdens mijn eisprong ook niet trouwens), maar best een goede streep.
Ik denk niet dat dit iets duidelijkheid gaat geven en ik denk dat je jezelf hiermee alleen maar gek maakt. Dus morgenochtend maar even een zwangerschaps testje doen en je weet het
Ik wou dat ik je iets kon zeggen, maar de enige oplossing die wat duidelijkheid zal geven is morgenochtend met ochtendurine een zwangerschapstestje doen
Niet meer nodig helaas. Menstruatie is ineens doorgebroken zonder tekenen vooraf. Is ook duidelijkheid.