Bio resonantie behandelingen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by pantertje, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    hi,

wij gaan al een tijdje voor een kindje maar helaas nog 1,5 nog geen succes. we lopen nu sinds 2 maanden in het ziekenhuis.

om hopelijk de kans op n zwangerschap te vergroten, ga ik nu ook voor bioresonantie. over twee weken heb ik mijn eerste consult.

het is een combinatie van electro acupunctuur (alles wordt gemeten) en homeopathie (het apparaat maakt
    de middelen zelf n.a.v. de meetresultaten).

ik heb zoiets van ; baat het niet schaadt het niet.

het schijnt vrij nieuw te zijn, maar nou vroeg ik me toch af of er mensen zijn met ervaring met Bioresonantie behandelingen .

hoor het graag van jullie!

groetjes Pantertje

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een tijdje bioresonantie gehad. Omdat mij niet werd verteld hoe lang het kon gaan duren, me eigenlijk niets werd verteld, ik geen resultaat bemerkte ben ik er na enkele maanden mee gestopt. Ook werd ik zo ongeveer gedwongen om supplementen te nemen en mijn voeding te wijzigen. Het voelde niet prettig.

Ik hoop dat bioresonantie voor jou iets zal betekenen. Ga het ervaren, want dan weet je of dit bij je past.

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Pantertje, wanneer ga je starten?

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier geen bio-resonantie gehad voor ICSI, wel voor reuma en allergieën...manlief heeft het wel gehad, want hij heeft slecht zaad, maar het heeft niet heel veel uitgehaald!

En het is niet zo heel nieuw hoor...ik was 21/22 toen ik mijn eerste consult had en ben nu 28...dus een jaar of 6/7 is het er zeker wel.

5. pantertje

pantertje Bekend lid

Dec 31, 2010
    531
    0
    0
    hoi Timon,

ik heb 27 mei mijn eerste consult. ik verwacht er niet te veel van.. maar wellicht helpt het wel voor mij.. you never know
    groetjes Pantertje

Share This Page