Mijn dochter heeft, nu ze geen luier meer draagt, constant afzakbroeken omdat haar maat broek altijd nog uitgaat van een dikke luierkont. Dus was ik aan het googlen en vond ik deze dingen. Ik heb er eentje besteld, en wonder boven wonder: het werkt... Nu dacht ik, er zijn vast meer van die handigheidjes voor allerlei onhandigheidjes op de markt... Zullen we een verzameling maken? Ik heb dus gevonden: Dappersnappers (stomme naam zeg!): Musjes.com - unieke hippe babykleding - dapper snappers
Hey das echt handig zo'n ding mijn zoon is nog niet uit de luiers maar ik zal het onthouden voor als we zover zijn! ik kan zo zelf niks bedenken wat handig is... maar misch. kom ik nog op een idee Misch kan iemand mij helpen trouwens: ik zoek een stoeltje voor mijn zoon met lage instap. Hij heeft korte beentjes en alle stoeltjes zijn te hoog, hij zit nu steeds op de traptrede dus zo hoog moet het zijn? misch heeft iemand een handig idee?
Hier nog zo'n handigheidje. Kan je je kleintje overal op een "grote-mensen-stoel" laten zitten. Het heet *sack 'n seat*. Ideaal!!
Wel handige dingen maar de broeken moeten wel lusjes voor een riem hebben. Verder koop ik vaak broeken en rokjes met knoopsgatenelastiek in de taille en tegenwoordig zitten die bij bijna alle merken er standaard in, zelfs bij goedkope winkels. Dit was toen zij kleiner was (nu bijna 5 jaar) nog lang niet zo veel als nu. Onze dochter is nogal smal en heeft deze dingen dus standaard nodig anders zakt alles af. Maar zeker de moeite waard want niet in alle kleding zit dit elastiek.
Oja, die sack 'n seat is ook handig... Wij hebben zelf een zitje van de prenatal gehaald die je ook op elke stoel kan vastzetten. Super op vakantie! Ik had laatst ook nog de buggy hooks gekocht online. En vanochtend ermee wezen winkelen: super!
Ik zet in broeken die afzakken, (ondanks de luiers helaas), gewoon zelf een eindje knoopelastiek. Heb voor minder dan de prijs van zo'n snapper 5 meter knoopelastiek kunnen kopen en een hele verzameling knoopjes. Voorlopig kunnen we hier vooruit O, enneh: dat knoopelastiek zit van binnen, dus dat zie je niet. Ik vind die snappers er niet zo mooi uitzien En dan moet je ze weer in allerlei kleuren gaan bestellen als je ze bijpassend wilt. Dure grap
Mja ach stukkie brede elastiek en n aantal drukkers vs een handige moeder en je hebt je eigen dappersnappers Maar idd wel een handig idee! Die sack n seat vind ik n beetje eng als ik eerlijk mag zijn.. Als ze te ver gaan hangen, zouden ze dan niet omkiepelen met stoel en al?