Vraagje cyclus/zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chuiqa, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chuiqa

Chuiqa Lid

9 mei 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje!
    Sinds ik ben gestopt met de pil zag mijn cyclus er zo uit:
    28-43-33-38-??

Inmiddels zit ik op dag 56 van mijn cyclus. Ik heb een aantal ovulatietesten gedaan ervan uitgaande dat mijn cyclus tussen de 28 en 38 dagen was, deze waren allemaal niet helemaal positief. Wel was er op 3 dagen een lichte streep te zien, maar volgens de beschrijving moest de streep toch echt donkerder zijn om positief te zijn.

Inmiddels ben ik dus al op dag 56 van mijn cyclus en 4 negatieve zwangerschapstesten verder.
    De HA heb ik hierover gebeld maar die adviseerde mij nog een weekje te wachten, dan nogmaals te testen als ik nog niet ongesteld ben en als deze test weer negatief is nogmaals contact op te nemen.

Sinds 3 weken heb ik wel een hele rij met klachten die kunnen wijzen op zowel zwangerschap als een aankomende ongesteldheid of misschien horen ze wel bij het ontpillen.
    Misselijkheid, hoofdpijn, veel plassen, weinig energie, moe, gevoelige en grotere borsten, steekjes in mijn onderbuik die lijken op menstruatiepijn, veel afscheiding, sommige momentjes wat donkerdere afscheiding die ik normaal gesproken heb voor ik ongesteld wordt, maar die de dag erna weer weg is, stemmingswisselingen.

Nu is mijn vraag aan jullie; wie herkent dit, wat hebben jullie er toen mee gedaan en hoe is het bij jullie afgelopen?
    Natuurlijk hoop ik dat de testen het helemaal fout hadden en dat ik volgende week een positieve zwangerschapstest voor mijn neus heb, maar als dit nog niet zo is, dan zijn we geduldig genoeg om nog even af te wachten.

Ik vind het vooral erg vervelend dat mijn cyclus zo onregelmatig is, waardoor ik niet kan vertrouwen op mijn eigen lichaam.
    Ik slik foliumzuur, maar lees ook over teunisbloemolie en tarwebloem olie, wat zijn jullie ervaringen hier mee?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Nicole85

Nicole85 Actief lid

23 jan 2009
    315
    1
    18
    Ik had ook een onregelmatige cycles, maar wel alles wat dichterbij elkaar als bij jou....

Ik snap dat je bij dag 56 een hoop zwangerschaps testen rijker bent.. Maar bij het ontpillen (wat een jaar kan duren) kan je van dit soort rare uiterste hebben... De klachten kunnen ook komen door het ontpillen... En als het klachten zijn die veroorzaakt worden door het hcg hormoon zou je dus eigenlijk ook een positieve test moeten hebben .

Ik begrijp heel goed dat het frustrerend is, en geen ongesteldheid is toch hoop... Maar om je zelf niet knetter gek te maken zou ik inderdaad over een paar dagen nog een test doen en daarna met je huisarts bespreken.....

;)

Deel Deze Pagina