wanhoop nabij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mel25, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels 19 maanden verder na het stoppen met de pil... In augustus 2012 Ziekenhuis onderzoeken gehad, alles goed en kom in de zomer 2013 maar terug. Begonnen met acupunctuur, redelijk goed in balans en nog wil het maar niet lukken. Waarom niet...wat moeten we nu nog doen? Ik begrijp gewoom niet waarom het niet lukt.... :( sorry maar ik moet het echt even kwijt. Het is zo frustrerend....

2. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    Herkenbaar meid. Hier exact hetzelfde verhaal, alleen 13 maanden verder.. Wou dat ik je antwoord kon geven op je vragen, maar heb ze zelf helaas nog niet gevonden.. Succes meid.

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    ze zeggen dan dat je het "los moet laten" ja makkelijker gezegd dan gedaan...

kan me voorstellen dat dit heel frustrerend is!
    sterkte...

4. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier intussen ook al anderhalf jaar bezig en hier is het zo dat het zaad van vriendlief niet helemaal goed is beter gezegt slecht.
    nu is het gewoon wachten op moeder natuur.

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Hier duurde het 25 maanden en hoe cliché in de maand dat we dachten mijn eisprong over te slaan raakte ik zwanger.
    Ik heb in die maand alles van me afgeschreven in mijn weblog hier op ZP en ik was vastbesloten me een aantal maanden op alles te richten behalve een zwangerschap.. Op een gegeven moment heb ik de keuze gemaakt om uit te spreken dat ik meer ben dan Eliz die graag een kindje wil. Ik ben ook Eliz die een leuke baan heeft maar nog wat verder wil groeien, Eliz die haar titel wil halen en Eliz die graag wil reizen en wil leren mediteren. Ik ben me dus gaan focussen op de dingen waar ik wel invloed op heb. Op zwanger raken heb ik dat duidelijk niet.

Misschien komt het wat wazig en zweverig over maar ik hoop dat je er toch wat aan hebt... Ik weet hoe zwaar het is!

Heel veel liefs!

6. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

23 apr 2012
    1.015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    ik weet ook hoe jij je voelt wij ook al bijna een jaar bezig.. en soms denk je dat t toch echt wel raak zou kunnen zijn en dan komt die rooie duivel weer opspelen ik denk ook zoiezo dat iedere vrouw anders is en het de een wat eerder lukt dan de ander..
    Hoop voor je dat je snel zwanger raakt.

7. Mientje Sop

Mientje Sop Bekend lid

15 jun 2012
    951
    1
    18
    m'n schatjes ღ
    eliz30 wat spreek je toch weer bemoedigende woorden, zo positief..
    Kunnen velen een voorbeeld aan nemen! :)
    succes allemaal meiden!

8. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Lieve meiden, het is toch wel fijn om een ander zijn verhaal te lezen. En eliz je zegt het mooi, en je hebt ook helemaal gelijk. Wij proberen ons ook meer te focussen op andere dingen in ons leven wat we allemaal nog willen. Ik don voor iedereen!

9. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Wij waren ook 2,5 jaar bezig en 3 weken voor onze afspraak met de gyn teste ik ineens positief ..ik snapte er niks van al die tijd niks en nu ineens toch zwanger en ook nog zonder hulp en nu zijn we weer 5 maand bezig voor een 2de wondertje maar ben bang dat het weer lang gaat duren pfff ...

10. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Wij zijn 1 1/2 jaar bezig geweest... Net op het moment dat we het 'loslieten' raakte ik zwanger. Alle onderzoeken in het ziekenhuis waren goed. En toen hebben mijn man en ik ook tegen elkaar gezegd we hebben het goed samen en als er een kindje komt komt er een kindje. Nu zijn we vanaf December weer bezig voor een 2e, ook nu blijf ik optimistisch omdat ik weet dat ik moeilijk zwanger raak.

Sterkte! En hopelijk zijn alle dames hier gauw zwanger!!!

X

11. nova82

nova82 Niet meer actief

Het is algemeen bekend dat hoe meer je er mee bezig bent hoe langer het op zich laat wachten... Na een jaar besloten de agenda voor 2 maanden weg te leggen... en ja hoor gelijk raak.. Zelfs pas na een week getest omdat ik niet doorhad dat nod al was. Ook goed voor je relatie en sexleven. Klinkt lastig maar probeer het 2 maanden zou ik zeggen!

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mel@ Zo als al eerder gezegd mis flink van je afschrijven s ook wat ik je kan adviseren .
    Of mis gedichten schrijven hielp mij wel heel erg , heb een boek vol.
    Soms komt er zo maar weer 1 naar boven.
    Verder kan ik je ook niet zeggen waarom het niet lukt , hier ook alles goed . Ik heb de zelfde vraag en kan het antwoord ook niet vinden.
    Hoe er mee te dielen tja mis veel wandelen , fietsen hobby weer op pakken.

En geniet voor al erg veel van elkaar ! en praat ook met elkaar dat is erg belangrijk . [ een uurtje meer niet] maar niet elke dag. moet er iemand schelden laat het gebeuren gaat wel weer over.

Knuf hou je haaks hoe lastig ook .

13. cybell

cybell Niet meer actief

@Nova... misschien een gekke vraag, maar hoelang ben je zelf bezig en heb je toevallig al kinderen dat je uit ervaring kan praten? Aangezien dit namelijk echt niet voor iedereen op kan gaan.

14. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Zoals ik ook in jouw eigen topic schreef...leuk gezegd maar heel vaak gaat die vlieger niet op hoor, omdat er medisch iets niet goed zit. En vaak zien artsen dat niet eens 1 2 3.

STerkter nog, ik moest er voor naar Gent, terwijl ze hier in ned zeiden dat het alleen aan mijn man lag.

Lees even mijn onderschrift...kan niet zo goed tegen jouw eerste zin!

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ik krijg er ook jeuk van die opmerking over los laten....

Mel, hou vol meid. Je leert gaandeweg omgaan met de teleurstellingen. Hopelijk snel een positieve test.

16. mel25

mel25 Lid

4 apr 2012
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zijn jullie allemaal lieve meiden. Tsja dat loslaten daar kan ik ook niets mee... Wij hebben vanaf september 2 maanden pauze ingelast.. Het heeft me geholpen wat rusyiger te worden maar verder zijn we er niks mee opgeschoten. Ik vind het idee om gedichten te sxhrijven wel erg mooi... Sterkte en succes meiden die allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Ooit komt die dag dat ook wij een positieve test hebben...laten we het hopen.... We moeten sterk blijven al vind ik dat soms behoorlijk moeilijk

17. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik snap je helemaal hoor meid!
    Ik vind het zelf ook lastig. Wij moeten nu gaan "afwachten" of mijn linker eileider het nog doet. Liever heb ik dat het ons gewoon wordt meegedeeld. Ik zie er heel erg tegen op om elke maand toch weer te hopen, wensen, dromen en afwachten om vervolgens weer met tranen op de bank te zitten.

Ik stel mezelf mooie dingen in het vooruitzicht, een stedentrip, uitbundig mijn verjaardag vieren, Koninginnedag, etc. Elke maand plannen we iets zodat we daar naar toe kunnen leven in plaats van menstruatie naar eisprong naar...
    Misschien dat dit jullie ook helpt. En inderdaad alles opschrijven, liedjes draaien of film kijken waarbij je kunt huilen.

Alles wat je voelt mag er zijn!! En laat je alsjeblieft nooit wijsmaken dat je maar moet doen alsof het er niet is..

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Je hoeft niet iets los te laten wat je graag wilt.
    Je hebt dromen en dromen mag je vasthouden
    Ik krijg werkelijk echt mega jeuk van de opmerking 'laat het los' 'je bent er teveel mee bezig'

Laat iedereen het toch op zijn eigen manier voelen en doen.

19. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Wat is het moeilijk he, iets heel graag wensen maar nog niet krijgen...
    Ik herken het helemaal.
    Bij zoonlief was het in ronde 23 raak.
    En ja, hier ook de maand dat ik het zoveel mogelijk losliet, weer genoot van seks ipv het alleen maar zag als iets dat even moet om een kind te krijgen.
    Net als Eliz legde ik de focus op anderen dingen en ging genieten van de fijne dingen in het leven.

Maar is en blijft verschrikkelijk moeilijk meid! Loslaten is zo ontzettend makkelijk om te zeggen maar doen is o zo moeilijk....
    Blijf geloven dat het moment komt!

Deel Deze Pagina