Even wat vrolijks

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mop81, 23 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik moet het even kwijt:
    Wat kan ik toch verliefd zijn op mijn lieve mannetje van bijna 2.
    Hij is zo lief en gezellig. Zijn uitspraken zijn geweldig en hij kan zo lekker spelen met zijn auto0's of duplo en isdan heerlijk aan het kletsen en zingen.
    Vandaag zijn we naar een verjaardag geweest en toen zei hij: gezellig hè mama :D

Natuurlijk kan hij ook weleens eens bui hebben waarvan je denkt: ahhhrrggg ik wil je achter het behang plakken. Maar over het algemeen is het zo'n lieverd dat ik dat dan heel goed kan handelen.
    Ik heb soms echt gewoon vlinders in mijn buik en dan wil ik hem plat kussen hihi.

Herkent iemand dit? Nog meer leuke verhalen?

2. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Super lief! Mijn kereltje van 20 maanden is ook zo'n schatje. Altijd lachen, super blij en vrolijk.
    Ik geniet elke dag van hem. Zelfs al hij stout is haha

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Ja dat heb ik ook zeker :) Wij hebben echt een top (net) peutertje.

Vanavond had hij zich nogal vies gemaakt met eten dus wilde ik hem even douchen. Dat is zijn favoriete activiteit. Maar nee, hij kwam niet mee tot hij alles had opgeruimd.

Veel kusjes geven aan zijn broertje en samen kunnen ze erg giebelen.

Sta ik even de was ophangen terwijl hij mag spelen, maar nee hij wil per se de was op hangen en netjes met zorg dat hij dat doet :)

En zo zijn er heel veel leuke momenten :)

Onze baby is ook een hele leuke. Wel iets temperamentvoller maar o zo wakker. Met zo'n heel serieus gezicht ja..ja..ja reageren, als ik praat. En van de week wilde hij naar mij toe (hij kroop nog niet) dus zei ik kom maar naar mij toe, en hop daar kwam hij aan zetten :)

4. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    ❤❤ heerlijk!

5. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Heerlijk! Klinkt ook als een super kereltje :D

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ach wat lief. Eerst nog even opruimen. Hoe cute is dat.
    Dat doet mijn ventje ook hoor, maar nog niet uit zichzelf haha
    En dat helpen is ook zo schattig.
    Ik hoop dat deze 'fase' nog lang zo blijft.

7. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

Ja! Wij hebben een moeilijke start gehad en ondanks dat er toen l veel liefde was was er ook veel verdriet van mijn kant. Maar nu....nu alles loopt...elke dag word ik opnieuw meer verliefd....genieten❤

8. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat fijn JuullesD!
    Hier ook een hele moeilijke start.
    Dan is het daarna misschien wel extra genieten als het goed gaat hè

9. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Heerlijk zo'n vrolijke peuter! Ik vind de peutertijd echt geweldig, zelfs bij temperamentvolle peuters :D

Hier aan het genieten van ons nakomertje van bijna 6 mnd. Het is een echte kroelkont. Hij pakt regelmatig mijn gezicht met twee handjes en hapt dan naar mijn gezicht/mond. Het zijn vast geen bewuste kusjes, maar zo voelt het wel haha! Heerlijk!

10. Fleurdesoleil

4 sep 2016
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Jaaa leuk! Hier ook een verliefde mama.
    Mijn meisje is anderhalf en oh wat een heerlijk grietje.
    Ze is zo vrolijk en heerlijk makkelijk. Ze slaapt supergoed, maar vannacht was ze ineens even verdrietig. We hebben haar bij ons in bed genomen. Ik dacht dat ze sliep maar ineens kroop ze over me heen, kwam met haar gezicht recht voor de mijne en fluisterde hai! :D
    Ze is supersociaal en kletst tegen iedereen. En ze komt vaak uit zichzelf naar me toe voor een knuffel. Heerlijk!

11. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Wauw!
    Mijn zoon is bijna 2 en zegt alleen nog maar mama, papa, auw, boom, nee en poepoe (pompoen, don't ask ghihi) ohja, en tietie, zodra ik mijn BH los maak... :D
    Mooie zin maakt jouw zoon al!!
    Ze zijn zo ontzettend leuk op deze leeftijd, ik geniet er ook met volle teugen van :)

12. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Hier ook veel smeltmomentjes met onze peuter van 3. Af en toe zegt hij: 'mama ik vind je lief' en dan die armpjes om je nek, heerlijk!
    Fijne momenten als deze maken de achter-het-behang-plakmomenten meer dan goed

13. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Hier ook helemaal verliefd op ons kind :D
    Meisje is 10 mnd en zo gezellig en lief. Altijd zoet spelen, altijd vrolijk, nooit chagrijnig. Ze begint nu echt contact te maken, met eten bijvoorbeeld, dan krijg ik ook een hapje aangeboden van haar eten. Zo lief! Zelfs nu er 4 tanden tegelijk doorkomen is ze nog gezellig. Wereld meid!

14. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Wat een leuk topic!! :)

Hier ook 2 heerlijke kindjes. De oudste is lekker eigenwijs en een echte peuterpuber. Maar het is zo leuk. Hij kletst de oren van mijn hoofd.

En het meest geniet ik als die 2 boefjes met elkaar aan het kletsen en spelen zijn. Grote broer krijgt altijd een grote glimlach van zn broertje als hij hem ziet.
    En de oudste komt me altijd roepen als de jongste wakker is want dan moeten we hem uit bed halen:D

Deel Deze Pagina