Mijn beste vriendin is een tijdje terug onverwacht overleden. Ze laat twee hele kleine kinderen na. Ik ben nu bezig om namens de familie en vrienden een herinneringsboek te maken. Ik ben al op internet aan het zoeken, maar ik zie door de bomen het bos niet. En sommige voorbeelden vind ik erg gezapig en niet passen bij mijn vriendin. Iemand tips of prettige ervaringen met een bepaalde drukker? Of andere tips? Sowieso vind ik het al lastig om 15 jaar vriendschap in het kort op te schrijven. Wat schrijf je wel en niet...
In de aflevering liefde voor later van vorige week hadden vriendinnen ook herinneringen voor de kinderen gemaakt. ieder op zijn eigen manier. De een een doosje, de andere een brief. De ander foto's met achterop iets geschreven etc. Dit alles werd verzameld in een grote doos. Ik weet nie of je het programma kent maar is zeker een aanrader om te zien wat zoal verfzameld wordt. in het programma dus ook door diegen die weet dat hij/zij ongeneeslijk ziek is
Dank je. Ik ken het programma wel, maar durfde niet te kijken. Even te heftig allemaal. Ik denk dat we een combi doen. Een doos en een boek met verhalen.
Sterkte. Mijn ervaring leert dat er naderhand altijd nog dingen zijn die er ook ingemoeten hadden. Bovendien heeft iedereen een herinnering die er voor hem/haar wel bijhoort, maar voor de anderen niet. Daarom zou ik 2 pagina's leeg laten, waar je naderhand nog die ene foto in kunt plakken of dat superconcertkaartje en zo wordt het boek voor iedereen weer een beetje completer.